annys

Alla inlägg under maj 2012

Av Anny - 10 maj 2012 19:12

Hej på er!

Förlåt, förlåt, förlåt att det blir en så sen uppdatering, men jag har bara inte orkat!

Jag har egentligen kunnat blogga hundra gånger idag, men när jag kom hem så åt jag, och sen så gick jag ut med hunden i 45 minuter! Vi irrade omkring i skogen - det regnade jättemycket, men det var jättemysigt!

Sen kom jag hem och somnade på soffan - haha, jag är så himla trött på skolan. Sen så var jag TVUNGEN att plugga, för imorgon har jag ett prov i SO. EKOMOMIII och bajs. 


Oj, jag måste berätta! Idag på SO:n så kom lite folk från "World Harmony Run". Det innebär att dom springer genom HELA EUROPA för att sprida ett budskap: PEAAACE. Dom hade en fackla - som i OS typ - som dom sprang med, och dom fick oss att springa med den också "för att vi ska bli en del av WHR på riktigt". Dom kom alla från olika länder, och var helt frivilliga. Dom sa att om vi kunde gissa vilka länder dom kom från, så skulle dom sjunga en sång för oss. Klarade vi det inte, skulle vi sjunga för dom. Vi klarade det, men var ändå tvugna att sjunga, och vad är inte bättre än "Bä Bä Vita Lamm"!? :D Haha, men dom sjöng ändå, och en kille som var från Finland såg jätte... hög... ut...


Nu ska jag fangirla lite över 1D - SOM ÄR I SVERIGE JUST NU!!!!! DOM SKA SPELA IN SITT ALBUM HÄR! :(


HAJDO!

Av Anny - 9 maj 2012 17:47

Hej folk!

Idag är det dags för en liten...

   Idag tänkte jag tipsa om en kille som heter William Spetz - han driver något som han kalla för Lillabloggen på Youtube. Han pratar om saker som man egentligen inte tänker på, och får dom att bli väldigt roliga. 

Denna video heter "MEN LISA HAR JU FAKTISKT LINGONVECKAN!!". Den handlar om... ja, det får ni se själva! ;)



Han har gjort väldigt många bra videor, men detta är denna jag tycker är roligast. Titta även på "JAG LIDER AV BULIMIA??!", "MATTEMYS MED TE OCH FILT", och "JAG HAR BLIVIT HITLER?!!?". Eller ja, titta på dom flesta, lla är väldigt roliga! :)


Idag har jag varit i skolan och chillat, och så har det regnat väldigt mycket. Men jag tyckte faktiskt om det, jag tycker innerst inne om det. Det är så mysig, och så blåser det inte, och det är ganska varmt ändå.

snart ska jag äta, och sen ska Tilde komma - förhoppningsvis, man vet aldrig med henne - och så ska vi köra lite Zumba tänkte vi! :) 


Nu måste jag gå, så ni får hade så bra! :)


HAJDO!

Av Anny - 8 maj 2012 12:39

It's official people!

Den supersnygga megahunken från pojkbandet one Direction (UK) har gått official med Perrie Edwards från Little Mix som har varit med i X-factor!

Dom är nu officielt ett par! Jag tycker dom r supergulliga, men jag skulle ju helst ta Perrie's plats själv...


 


Denna nyheten fick jag genom Twitter, med en länk som ledder till Sugarscape's hemsida.


Såhär står det bland annat: (engelska)


It seems that another member of One Direction is officially off the market *sob* after a loose-lipped source confirmed that Zayn Malik is in a relationship with Little Mixer Perrie Edwards.

We’re actually rather happy at this piece of news. Not only do the pair make a pretty darn cute couple, but we’ve also FINALLY managed to think of a good name-smoosh - Zerrie – and it would be a shame to waste it really.


A source close to the couple told The Mirror: “It’s true – they’re a couple and are happy to come out and tell people now.

“They’ve only been dating for a few months as they were just friends before then.

"That all changed the last time Zayn was back in the UK in February, when they met up and realised it was more than that.”


The love-birds met and became friends on the X Factor last year, when they recorded a charity single together. Rumours of romance were dashed however, when Perrie said she was too busy for a relationship.

Well, it seems she’s managed to free up some time in her life for 19-year-old Zayn, as the pair went on a date to the cinema to rekindle the flame.

How do we know? Well because Zerrie took to twitter to tell us all about it of course!


Perrie tweeted: “Just went to see avengers assemble and it was #boring. Good night though! xD @zaynmalik”

To which Zayn replied: “@PerrieLittleMix yeah tonight was fun lets do it again sometime ;) x x”

Look, he did a cheeky winky face and everything.

The date must have gone well, because that gossip-loving source revealed that the couple will be spending A LOT more time together.


“One Direction are currently on two weeks’ holiday and Zayn has told Perrie he wants to spend as much time with her as possible before the guys head off on tour again," said the source.

“Obviously, she’s more than keen to say yes!”

Zayn joins Louis and Liam in the 1D boyfriend brigade, leaving just Harry and Niall as the group's singletons.

Ahh, young love. Aint it grand?


(Detta översätter i stora drag till: Zayn och Perrie är nu officiella, och det vore synd om det nte funkade - eftersom vi har kommit på ett så bra namn: Zerrie. Nu när killarna i One Direction har två veckors semester så vill han spendera så mycket tid som möjligt med henne. 

Men hur vet vi att dom är officiella? Jo, Zayn och Perrie har twittrat *Tweetar*. osvosvosov. )


Källa.


Jag är glad för Zayn och Perrie's skull, men jag skulle fortfarande vilja vara i Perries situation just nu! ♥ 


Och, eftersom jag bloggar så tidigt är för att jag har halvdag idag! Det är för att alla nior och sexor på min skola har haft massa nationella prov, och då vill skolan ge lärarna så bra omständigheter som möjligt för att rätta proven bra. 


Nu ska jag äta, och snart gå ut med Kolisen! 


HAJDO!

Av Anny - 7 maj 2012 20:52

Hej folket!!

Jag är superglad just nu! Jag har fått min klänning som jag beställde från Nelly.com! Jag kanske inte har berättat det kom jag på...

I varje fall, jag beställde en klänning från Nelly.com för ungefär en vecka sen, och idag kom den! Den är suuuuuperduper snygg och den sitter jättebra! Jag älskar den! Den passar dessutom jättebra till skorna jag köpte för ett tag sen!


Här är skorna...




Jag vet, en jättedålig bild, men ni får en bättre bild på skolavslutningen, fram tills dess så är min lilla outfit väldigt hemlig... ;)


Förlåt för att jag bloggar så sent, men jag har inte riktigt haft tid eller ork att blogga eller sitta framför datorn! När jag kom hem från skolan så tittade jag på tv och åt lite, sen gick jag ut med hunden. När jag kom hem så väntade Tilde vid dörren (det va ingen hemma) och vi körde ett styrkepass! vi ska få supersnygga lår, rumpa och mage till sommaren! #BEACHBODIES/ #BEACHBUDDIES !


Innan jag går, så blir det en snabb...



Detta är en video med Zayn och hans två kompisar - Zayn har semester från tourandet med One Direction just nu - och dom dansar lite... Det är så sjuuuuuukt sexigt så det är typ... "BOOOOM - och du är gravid".


  

Helt sinnesjukt faktiskt. SÅÅÅ SNYGG.


Nu måste jag ut med hunden lite snabbt


HAJDO!

Av Anny - 6 maj 2012 15:21

Hej folk!

Nu sitter jag i soffan med far och bror och på ser på hockey. (Eller ja, ser och ser, jag tittar inte för hockey intresserar mig inte...)


Idag har jag hjälp mamma att olja våran altan, och på detta här jag känat 75 spänn! :) Jag har även tvättat husets fönsterbrädor :) 


Förlåt att jag inte bloggade igår, men min dator blev lite småttöverhettad från att ligga i mitt knä i flera timmar och stängde av sig hela tiden :( Men nu är jag back on track! 


Snart ska jag hoppa i duschen, för man blir inte så jättefräsch av att stå böjd i några timmar med en stinkande träolja... :p


Jag lämnar er med en bild på snyggingarna Zayn och Harry, bara för att jag tänker på One Direction 24/7 - helt seriöst asså.


 



Och ni som säger att ni är Directioners - One Directions fans - men ni vet inte vem Boo bear är: ni är nu officiellt Directionators.



Haha, ha det så bra!


HAJDO!  

Av Anny - 5 maj 2012 16:53

Aloha mina kära vänner!

Just nu sitter jag och lyssnar på det underbara bandet One Direction i hörlurarna och ska måla naglarna :)


Detta är Zayn Javaad Malik och Harry Edward Styles som dansar lite. Jag tycker att dom är underbart söta!




Idag har jag städat och städat. Och städat. Men jag har fått betalt för det! >:D mohahaha... 

Jag är ganska nöjd får jag säga! :)


Här är lilla anny för tillfället:



Och, på tal om 1D, följ gärna mig på twitter! Där heter jag @annypattinson! :)   



Ni kan även klicka på bilden för att komma till min twitter!  :)


Idag har familjen och jag varit i stan och shoppat - min bror har fått en kostym att ha på sin bal, och så har jag, bror och mamma fått nya skor! Jagh fick ett par ursöta svarta skor som jag ska ha till skolavslutningen! :) 


Nä, nu ska jag måla naglarna!


HAJDO!

Av Anny - 4 maj 2012 16:47

Hola!

Nu har jag orkat ta mig tiden att ladda upp bilderna som jag tog på Valborg! ^^ BRA VA? hihi...


Här är Carro (HON MED ETT ANSIKTE I SMINKET), Isabelle (www.beel.devote.se) och jag :)


         


Sen kom det någon "Studentkör" - jag visste inte att man tar studenten när man är 60!? - som skulle sjunga lite...





       


Sen va det någon snubbe som tyckte han va jättecool, och höll på lite med eld osv :p



   


Och sedan tände dom brasan! :D




       


Det va alla bilder för denna gång!

Nu ska jag spela lite Sims, och så bloggar jag senare ikväll! 


HAJDO!

Av Anny - 3 maj 2012 20:16

Hej folk!

Just nu sitter jag i soffan - nyduschad och ren - och tittar på djursjukhuset. Stackars häst...


Idag har jag inte gjort så mycket, förutom att va i skolan och springa med Tilde. Vi ska få snygga kroppar t Beachen 2O12, sådeså! Och jag har bett mamma hjälpa oss få snygga magar - mamma håller på med pilates, och det är tydligen bra för att få snygg mage!


Okej, jag vet att jag är en ganska dålig bloggare, för egentligen är sitter jag ganska mycket framför datorn, men jag vill inte prioritera bloggen före allt annat, och jag vill inte att den ska ta över mitt liv. SORRY!


Vi kör en snabb bara... :



Idag kör vi den underbara POTTER PUPPET PALS! :D   

Det är en grupp vänner som har gjort små handdockor med Harry Potter och gänget, och detta är mer parodier på det. 

Detta är en av mina favoriter, och det är den som flest har sett: The Mysterious Ticking Noise.



Det finns massa fler videor med Potter Puppel Pals, och vill ni besöka deras kanal med alla videor, tryck HÄR.  ♥


Nu måste jag gå, ni får ha det så bra!


HAJDO!  

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards