annys

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Anny - 24 maj 2012 20:38

Ville bara uppdatera lite snabbt och säga att jag har fixat så att ni kan skriva i min gästbok! 


Det är bara att klicka HÄR för att komma dit, och skiva några rader. Feedback, kritik, eller annat bli jag bara glad för om ni skriver där! 


HAJDO!

Av Anny - 24 maj 2012 20:15

Det blev inget bad! xd

Det var så sjukt kallt, och så var vi inte ensamma på stranden som vi brukar vara - vi brukar kalla det "våran" strand, eftersom det bara brukar vara vi där. Vi bytte om till bikini och lade oss för att sola! Jag har faktiskt fått lite färg idag! :)


   







Ser ni vad fint bränd jag blev igår på Sportsday? Haha!


Efter skolan drog ju jag hem till Isabelle (beel.devote.se), och hon tyckte att hon skulle ta kort på moi...


Såhär ser jag ut idag:



Tröja med Zebror från Lager 157 i Gällstad - vita byxor från VILA - väska från Väskshoppen - Mammas skor från Skopunkten - Solglasögon som jag fick av ett par kompisar (Thailand). 


Nu ska jag titta på djursjukhuset, och packa lite. I helgen ska jag dra till min farbror i GBG, vet inte om jag kommer blogga tyvärr! Om jag inte gör det, kanske jag tvingar Tilde och Issa att gästblogga! :3


Hade bra!


HAJDO!

Av Anny - 24 maj 2012 14:41

Halluuuuu :)


Nu sitter jag hemma hos Isabelle - igen - och vi ska snart ta oss till köket för att äta lite. Sen ska vi dra till en strand i närheten av henne och BADA! :D Det kommer säkertligen vara SUPERKALLT, men jag SKA bada!


Detta var vi två retards på bussen för ett tag sen...





Okej, en grej till bara... HAR NI SETT BILDERNA PÅ ZAYN OCH PERRIE EDWARDS FRÅN LITTLE MIX KYSSAS!? :D

Egentligen skulle jag ju helst vilja ha Zayn singel, bara för att hålla mitt lilla hopp uppe, och jag tycker personligen att han kunde ha hittat en MYCKET bättre tjej, men om hon gör han lycklig, så gör hon mig lycklig! ^^



 



Detta var prcis innan Zayn och resten av killarna drog till USA på tour. IHIHIHIH


HAJDO!  

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards