annys

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Anny - 17 maj 2012 22:55

EN GREJ TILL.


VI SKA FILMA DANCEDARE

Av Anny - 17 maj 2012 22:44

HAHAHA, omg, shit vad kul det ska bli!

Imorgon ska jag och Tilde åka till coop och ha DANCE DARE! Det går ut på att man går in bakom folk när dom står och handlar, och så står man bakom och dansar - DOM FÅR INTE MÄRKA! :D


Titta in på Tildes blogg här! :DDD


SPRAYSPENAT.DEVOTE.SE 


HAJDO!






Av Anny - 17 maj 2012 19:53

Jag vill bara dela med mig av en grej: känslan av samhörighet. ♥


Jag twittrar ganska mycket, och när man twittrar, så hittar man så många underbara Directioners. 

Praktiskt taget hela mitt liv kretsar kring de fem killarna. Jag älskar dom, vad dom står för, deras musik, deras underbara personligheter, och allt dom är!

Jag vet att jag bloggar mycket om dom, men det är PRECIS samma sak som vilken blogg som helst! Älskar man mode - då bloggar man antagligen ganska mycket om det. Älskar man att spela fotboll - då bloggar man antagligen ganska mycket om det. Jag älskar One Direction - jag bloggar ganska mycket om det. 


Första gången jag såg killarna så tyckte jag ju självklart att dom var dom snyggaste killarna som kunde vandra på denna jord. Sedan började jag titta på deras framträdanden i brittiska X-Factor - det var ju det som gjorde dom kända. Jag insåg hur bra dom sjöng, och började lyssna på deras album. Jag skaffade twtter nästan bara pågrund av dom, och såklart annat folk, så jag kunde hänga med i deras vardag. 


Jag skaffade tumblr, och jag började lära mig mer om dom. Jag insåg att bakom Zayn's blyga fasad, är han en jättego kille, som man bara vill va kompis med! Att bakom Louis ändlösa skämt, så finns det en kille som kan va seriös, och som älskar sin flickvän HUR mycket som helst. Att bakom Nialls skratt och älskande för mat, så finns det en kille som är känslig, och som blir riktigt ledsen när så kallade "fans" (vi kallar dom för Directionators) vill ta kort med alla killar utom han. En del stöttar tillochmed "#GetNiallOutOf1D". HUR ELAKT ÄR INTE DET!? Bandet är inte komplett utan någon av dom! fyfan säger jag!


Jag tycker bara att det är så underbart att få prata om sin krälek med någon annan. Precis som min kärlek för Harry Potter, Hungerspelen och Twilight. 


 

Seems legit, right? 


Nu är jag ledsen, men jag ska bildbomba er. ♥


                               

Av Anny - 17 maj 2012 11:47

Hej folk!

nu ska jag, mamma och mormor dra till Bergqvist skor på Hammarö, för dom har outlet! :D Men jag kommer antagligen inte köpa något, för jag sprarar till i sommar! ^^


Såhär ser jag ut idag!












En blåvit sjömansklänning jag köpte på internet för ungefär ett/två år sen, med ett par vita strumpbyxor.



Concealer, puder, vitglittrig ögonskugga, svart eyeliner, med mascara ^^


HAJDO!  

Av Anny - 17 maj 2012 10:07

Godmorgon solstrålar!

Idag är vi lediga, YAYY! Jag ska chilla, va ute i det förhoppningvis fina vädret (jag har inte tittat ut, för jag ligger fortfarande i sängen), och lite till!

Detta blir ett kort inlägg, så njag går nu!


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards