annys

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Anny - 13 maj 2012 14:41

Aloha mina fina vänner! :p

Just nu sitter jag och Tilde i min säng och äter glass - Tilde tog en twister och jag en Calippo Shot (värsta mainstream.)

Snart tänkte vi ta oss ut och springa bort glassen med Kola, för vi måste ju få liiiiiiiiiite motion... Man kan ju inte äta glass och sen inte springa bort det - nej fy! SERIÖST... :p



Som vi vet är inte Tilde så... psykiskt frisk... Men jag tycker om henne ändå! ^^


Nu ska jag äta upp min Calippo Shot


HAJDO! ♥ 

Av Anny - 13 maj 2012 12:38

Aloha vänner! :)

Idag ska jag spendera dagen med min fina vän Tildut, även känd som Tilde. jag ska hjälpa henne att städa lite, för när hon städar lägger hon allt på sin säng, så nu har hon skapat en egen Mount Everest... Senare tänkte vi springa lite, så jag drar med mig Kola, för jag måste ta en långpromenad med henne idag igen! :p


Nu måste jag dra, för annars för Tildut ryck! ^^


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards