annys

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Anny - 22 maj 2012 18:12

Hej och hå, Hazza ska bli skådis! Eller...? :o


Jag va inne på twitter och surfade lite, och såg en liten reklam för Aftonbladet, och där står det att våran lilla Harry kanske ska spela Mick Jagger i en film!

Producenterna till filmen tycker att när Hazza står på scen är han otroligt lik Mick Jagger, och skulle tycker det va underbart om han tog rollen! Detta skulle även betyda att Hazza's inkomster skulle tredubblas! :o

Men grejen är ju även att detta kommer påverka bandet, så han står lite i valet och kvalet...


Det är sjävklart inte helt 100% att Harry ska spela Mick Jagger, jag vet inte ens om det är 50% chans... 





Vill ni läsa hela artikeln, tryck HÄR.  


Snart ska jag dra till Tilde, och vi tänkte ta en liten promenad. C ya soon!


HAJDO!

Av Anny - 22 maj 2012 17:39

Förlåt att det blev så sent bloggat, men jag gjorde det egentligen direkt när jag kom hem, men sen bara försvann det! :( Jag bloggar sen igen, efter att jag har ätit! ^^ ♥

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards