annys

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Anny - 11 maj 2012 21:06

Hola amigos!

Just nu sitter jag i soffan och chillar, för jag förtjänar det. Jag har varit nere i stallet och hjälpt Tilde med att tvätta och smörja hennes träns och sadel - för imorgon så ska hon tävla med Máni i Arvika! :) GOOD LUCK!


Idag är jag lite solt över mig själv faktiskt! I vanliga fall så lämnar jag inte mitt hus för en sekund utan att ha smink på mig, men idag så kände jag: "Det regnar skitmycket, och vi ska ha idrott ute nu på morgonen - jag skiter i sminket!" Det var första gången någonsin som jag inte hade något smink på mig i skolan (i sjuan, i sexan osv hade jag inte det jämt..). Men det blev både ris och ros på det.. "Men gud Fanny, jag är så ovan vid att se dig utan smink! Är det verkligen du!?" är ju inte så kul att höra... Måste jag ha smink jkämt eller, det är faktiskt inte så kul att ha sånna krav ibland... Men Julia och Amelie va jättesnälla och sa att jag va fin både med och utan smink! :') Goa tjejer


Förlåt att det blev en sen blogg, men det är fredag och jag är helt forever alone här hemma med min dator...


Hörni, jag läste att Josh Hutcherson - för en del mer känd som Peeta Mellark i Hungerspelen - har skadat sin näsa, och måste operera den! :o Man vet inte hur han har skadat den, men den är skadad, ooooh den är skadad! :s 


Källa.



Nu ska jag gå och gömma mig i internets mystiska och mörka värld, eller så ska jag spela lite sims :3


ADIOS AMIGOS!!

Omg, det var första gången evah som jag inte sa hejdo med ett HAJDO :(((

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards