annys

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Anny - 23 maj 2012 15:55

Aloha!

Just nu sitter jag och Isabelle och tittar på tv! Idag kom vi hem tidigt - vid lunch - för vi har haft sportsday! Det gick faktiskt jättebra, jag funderar nästan att börja i höjdhopp! :)




Om ni tittar riktigt noga, så ser ni att jag är ganska solbränd: det har varit fint väder hela dagen, och sport-bh-brännan är inte den snyggaste! 


Haha, när vi satt och tittade på tv, så kom helt plötsligt superdupersnyggingen BooBoo Stewart upp! (Det är han som spelar Seth i Twilight-sagan). 




Idag på sportsday så hade vi höjdhopp, längdhopp, hundrameter häck, och säckhoppning! Det var även en stafett för dom tre bästa killarna och de tre bästa tjejerna i varje årskurs! Vi sjuan var nära att vinna, men en kille i åttan var SJUKT snabb, så åttorna vann... :/


Nu ska vi snart gå ut igen tror jag. Men jag är verkligen sugen på något sött, så jag ska... Haha, precis när jag skrev det så kom Issas mamma in genom dörren med korv med bröd! TACK!


Nu ska vi äta,


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards