annys

Alla inlägg under mars 2012

Av Anny - 31 mars 2012 20:32

Nu har Earth hour börjat! Jag och mamma sitter här i mörkret och fuskar lite genom att ha TVn på, och med massa ljus tända! På TVn så ser vi på Två och en halv Män.

Idag har jag varit med Issa som sagt. Det sista vi gjorde va att sitta ute vid bryggan och filosofera, och jag tog lite kort! MEN nu har bloggplatsen fått för sig att inte vilja ladda upp bilder - KORVIGT! 


Jag ska ladda upp bilderna så fort jag kan, jag lovar!


Jag har även införskaffat ett par joggingbyxor - tänkte börja springa på riktigt nu! Dessutom kan man nog ha dom på idrotten i skolan...


Ska fortsätta se om det går ladda upp bilder,


HAJDO!

Av Anny - 31 mars 2012 19:02

Mogen hälsningsfras: tjenis micropenis. :]


Just nu så sitter jag på mitt rum med Isabelle och chillar. Vi har varit nere vi bryggan och filosoferat, spelat Sims och ätit chips. 

Snart kommer nog hennes pappa och hämtar henne, och jag ska äta nu.

Bloggar senare!


HAJDO!

Av Anny - 31 mars 2012 15:08

Ja, Issa fick komma till mig istället, för tydligen så mådde hennes moder och fader inte så bra... 

Så nu sitter vi och pratar om mammas och pappas frsta hund - Dalton. Han var en Schabrador (blanding mellan Schäfer och Labrador) och blev tyvärr bara två år gammal. Mamma och pappa var tvugna att avliva honom, eftersom han blev agressiv, och mamma var på den tiden gravid, och skulle få min bror om några månader...


Nu ska vi spela lite Sims - Issa är sååååå sugen på att se vad I Rampljuset har att erjbjuda!


HAJDO! :)

Av Anny - 31 mars 2012 13:08

Tjena mittbena folket!

Just nu så sitter jag uppe i mitt rum i mina skor, för snart drar jag mor och min bror till stan. Måste ha lite träningsgrejer, det är dessutom 25 % rea på Stadium!


Juste, det har inte jag berättat - denna vecka har jag varit nyttig, och sprungit inte en gång, utan TVÅ gånger med Llaman! Skillat va? Och DESSUTOM så har jag slagit mitt rekord på Beep-testet! Känn på den! Haha...


Efter stan så ska jag dra hem till Isabelle och chilla lite där, var det tänkt...


Oops, nu kom mamma hem!




HAJDO!  

Av Anny - 30 mars 2012 20:44

Förlåt att jag är en så hemsk bloggare. Jag ska verkligen försöka blogga bättre, men skolan tar verkligen mycket tid, och så har jag varit med Clara idag. :)


Clara och jag har spelat Sims och chillar extremt mycket, sånt som man gör. :)

Imorgon tänkte jag och Issa va - vi skulle egentligen va idag, men vi båda var tvugna att gå ut med våra voffar, så jag drog med mig Clara hem istället, och lovade Isabelle att imorgon, då skulle vi va. :)


Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på mina älsklingar i One Direction och äter muffins och choklad - en hejdundrande fredagskväll, ellerhur!? :D


Vet ni vad jag älskar?

Jag bor ju PRECIS vid Vänern, hundra meter frpn huset typ. Och ibland älskar jag bara att gå ner till den pyttelilla bryggan som är där, och bara sitta där och njuta. Det är underbart!

Vad är era favoritögonblick i livet? :)




Förlåt att det är en så dålig bild, men min webbkamera vill verkligen inte sammarbeta just nu...


Innan jag slutar blogga för idag, så får ni gärna komma med förslag på vad jag kan göra för att göra bloggen mer interessant, vill ju inte gå omkring med en halv läsare varje dag... xd


HAJDO! 

Av Anny - 28 mars 2012 17:45

Just nu sitter jag och Isabelle och retar Lova - Isabelles hund - genom att inte ge henne hennes leksaksboll. >:) hihi


Snart tänkte vi gå ut - förut regnade det, men nu skiner solen! :)

För en timme sen eller något sånt, tog vi lite mat - det blev en GIGANTISK macka och en från början fryst kärleksmums, som efter en rund i mikron blev smält...


Imorgon tänkte vi va igen, hemme hos mig den gången. Vi ska spela lite Sims 3 - I RAMPLJUSET! :D Jag kanske redan har pratat om det, men DET ÄR SÅ SJUUUUUUUUUUUKT BRA! MAN KAN VA SÅNGARE/SÅNGERSKA, MAGIKER, AKROBAT, ELLER DJ!!!! AWESOME!!


Nä, nu ska vi ta oss ut på någon slags promenad.



HAJDO! 

Av Anny - 28 mars 2012 15:28

Just nu sitter jag hos Isabelle, och lånar hennes dator :) Issa bloggar HÄR.

Vi tänkte se Titanic i 3D :D Den är på reklam här på bloggplatsen, och så visade jag trailern; Issa började nästan gråta bara av trailern...


Snart ska vi förhoppningsvis äta något, jag är ganska hungrig...


Förresten, jag är lite besviken på er! Jag tappar läsare, hörenini! Tipsa gärna så många som möjligt, jag kanske gör en tävling eller nåt! :)


Jag nu:

 

HAJDO! 

Av Anny - 27 mars 2012 16:54

FY vad glad jag är, våren är helt otrolig! Det är UNDERBARt väder, det är 20 grader i skuggan och jag har httat ett riktigt vårtecken:



Hittade den på vägen till busshållplatsen, blev så sjukt glad att jag skrek!


När jag kom hem så va jag tvungen att gå ut med Kola, men innan va jag tvungen att byta om, för det kläderna jag valde imorse va liiiiiite för varma....


Nu ska jag plugga lite matte och franska - matteprov i morgon på Geometri, och franska glosor till på torsdag - men funderar på att sitta ute i det fina vädret :)


HAJDO!  

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards