annys

Alla inlägg under mars 2012

Av Anny - 10 mars 2012 11:48

Eller ja, "morgon", förmiddag blir det nog snarare... 

Jag vaknade vid halv elva av att min fina mamma frågade om jag ville ha varma frallor till frukost :'3 ♥ Självklar ville jag ha det, men jag kröp typ upp ur sängen, eftersom jag är världens mest morgonpigga människa i hela väärlden! Eller inte...


Egentligen hade jag tänkte att dra till stan idag, men det fanns ingen som ville... Någon läsare kanske vill? :) Kommentera då ;)

Så idag - om ingen vill dra till stan med mig - blir en go chilldag. Myspys :)


Nu ska jag nog bara ligga här i sängen och chilla, kanske läsa lite, och lyssna på musik. 


By the way, såhär ser jag ut på morgonen ;) :


 

Av Anny - 9 mars 2012 22:14

Ahahaha, jag ska bara göra ett snabbt sista inlägg för kvällen (hoppas jag). Jag måste bara visa er vad jag hittade, jag själv tycker den är hysteriskt rolig.

Denna biild kommer från en hemsida som heter Omegle.com, där man chattar med random personer från hela världen!

Denna bild har jag inte själv tagit, utan jag har hittat den på internet. 

#PRICELESS! ♥

   HADJO!

Ses imorgon ;)

Av Anny - 9 mars 2012 21:38

Gud vad gött, här sitter jag i soffan, och tittar på Skavlan - eftersom Toy Story 3 är slut - och äter det pyttelilla godis som jag hittade! :)

Bara för att jag är jättesnäll, så ska jag bjuda på två bilder. En bild som jag tog på Kola i eftermiddags, när vi var på promenad. Och en på Fatness Evercream ;)


Kola ♥

 


The Hungry Games - Starring Fatness Evercream. ♥


 

Hoppas jag bjöd er på ett skratt

HAJDO! ♥

Av Anny - 9 mars 2012 19:42

Ja, nu sitter jag och mamma - som har dragit på sig en dunderförkylning - i soffan med mjukiskläder och glass, för att titta på Toy Story 3. 

Jag tycker att det är en fruktanvärt underbar, och mysig film, som bjuder på extremt många skratt! Jag tycker att alla som inte redan har sett denna film ska göra det så fort som möjligt! 




Här är även trailern, varsågoda!      


HAJDO!

Av Anny - 9 mars 2012 16:09

Haha, just nu sitter jag och bästa Isabelle på Skype och pratar, samtidigt som vi chattar på Facebook.

Det roliga är att vi har skapat en grupp på FB som bara dom i våran klass får vara med i. Så just nu chattar jag och Issa med en kille i klassen, och skriver på ispåket.


Ispråket, eller ISKPRIKIT som det heter på ispråket, innebär att man byter ut alla vokaler mot I. Det är ganska jobbigt för munnen, prova!


Om ni vill kolla in Issas blogg, gå in på www.beel.devote.se :)


Lämnar er med denna goa bild för stunden, HAJDO!


   

Av Anny - 9 mars 2012 15:26

Äntligen hemma!

Jag har varit i skolan, och ute på en lång promenad med Kolisen. Men jag är extremt irriterad, eftersom någon, typ Gud, eller Moder Jord (säger man så?) bestämde att vi skulle få SNÖ! SNÖ!?!? Det är mars, herregud! Men nu så tycker någon av dom, "Nä, nu vill jag inte ha snö mer. Men jag tar bort den långsamt, så att det är blött överallt, och så att Fannys skor som inte tål vatten blir jätteblöta, vilket resulterar i att hennes strumpor också blir blöta... >:D".

Här är Kola förresten! 

  



























Detta är en ganska gammal bild, men jag tycker så himla mycket om den!


Åh, idag i skolan så hade vi Engelska-Prov! :s Jag har ingen aning om hur det gick, men det kändes jättebra! Det var faktiskt väldigt lätt! ;) 

Jag funderar på att skapa en ny kategori... Den ska heta  "Mina irriterande lärare". Vad tycker ni? :D

I den så ska jag skriva om olika saker jag tycker mina lärare gör som är irriterande. 


Haha, nä, nu ska jag nog sno en kaka eller två från köket, och chilla här i min säng med datorn!


HAJDO!

Av Anny - 8 mars 2012 20:10

Åh, gud vad kul!

Jag inser att jag bara har haft denna blogg sen igår, men ändå! Jag har redan fått 46 unika besökare, på två dagar!

Tack alla som har kollat, jag blir verkligen glad! :') Ni får gärna sprida bloggen, och visa folk att jag finns, bara så att ni vet! ;)

Bara för att jag är så snäll, så bjuder jag på två bilder som visar vilka dom snyggaste killarna i VÄRLDEN är!


Robert Thomas Pattinson som är mest känd för sin roll som Edward Cullen i Twilight! ♥ FY SÅ SNYGG! ♥

 




Snyggingen Zayn Malik från One Direction (1D) ♥  


PUSS på er! ♥


Av Anny - 8 mars 2012 19:44

Jag ville verkligen ladda upp några bilder från sportlovet!

Jag och mina fina bästisar Johanna (Hon kallas ALLTID för Haagis), Sabina och Isabelle.

Jag fick vara stylist, makeup-artist och fotograf, men det hade jag inget emot! 


Gruppbilder!

   

Isabelle!

   

Sabina!

       

Haagis!

   

Detta är långt ifrån alla bilder vi tog, men jag orkade inte ladda upp alla! 

Vi tog bilderna på isen av Vänern, precis utanför mitt hus! Det var jätte kallt, men jättekul! :)


Är det någon annan i närheten av Karlstad som är sugen på att få lite bilder? Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com så ska jag se vad jag kan göra! :)


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards