annys

Alla inlägg under mars 2012

Av Anny - 19 mars 2012 18:51

Usch, jag är så sjukt elak! Jag har inte bloggat på tre år eller något känns det som! :o SÅ GÖR MAN INTE FANNY!!!

Men bara för det, för att gottgöra mina fina läsare, så ska jag göra ett ganska långt inlägg tänkte jag, med ganska mycket text :) Och detta inlägg får handla om vad jag har gjort, frånochmed att jag slutade blogga, tills nu.


Jaa... det har varit tre lååånga år (dagar) som följdes av lycka, och olycka... HAHA, nejmen... :p

I fredags var det ju då, som ni vet om ni kollar längre ner, FEZT! :D Dagen var ganska lång, men de två höjdpunkterna var ju att jag och Isa hämtade HUNGERSPELENBILJETTERNA och FEZTEN! :D

På festen så hade jag HUR KUL SOM HELST, best night EVAAAH! Vi dansade, busringde Nadin, (det var nog höjdpunkten på kvällen, PRCILESS!) och lekte Catwalk! ;)


I lördags hade jag nog en liten "alkoholfri baksmälla". Jag låg i sängen och chillade HELA dagen, fast inte när jag var ute med Kola :)


Och igår, ja, vad gjorde jag igår? :o Jag tror att jag chillade igår med, och jag gjorde lite plugg... JAG HADE NÄMLIGEN OMPROV PÅ NO.SKITEN IDAG! Men jag trooooor att det någorlunda bra i alla fall :) Så därav kom jag hem strax efter fem - inte kul :(


Och innan jag lägger upp massa andra bilder, så måste jag visa en bild som min klasskompis SARAH gjorde! :) Hon länkade min blogg, så då får väl jag va snäll och länka hennes! Klicka här för att komma till hennes blogg. 


Visst är hon duktig!? Ni ska se hur hon sitter och "kladdar" i skolan, eller rita seriöst! Hon är jätte duktig med ett papper och penna i handen! :)


Så här såg jag ut på festen:

 


Här är bara en bild på mig för illfället ;)


 



HUNGERSPELENBILJETT!!!! 8DDD


   


Och så får vi ju inte glömma Kola ♥:




Min krokodil ♥


HAJDO!  

Av Anny - 16 mars 2012 23:24

Asså, gud, förlåt mig för att jag inte har bloggat alls idag! :( Gud vad elakt, skäms på mig!

Men jag har haft det jättebra idag! 

Först skolan. SEN hem till Isa. SEN till stan. Köpte present till Matilda och Andrea, DET VA JU PARTEY TIME! :D Sen HÄMTADE VI HUNGERSPELSBILJETTERNA! 8DDDDD Sen åkte vi hem till mig, och fixa oss, sen var det PARTEY for real! :D

Jag har inte haft så kul på eveigheter! Är jättesugen på att fixa ihop en fest själv nu, MUMSMUMS! ♥ 

Förlåt att jag inte lägger upp någon bild nu, tar det imorgon! Lite sent nu nämligen! Jag berätta mer grejer som har varit jättekuliga under denna finfina vecka! ♥


HAJDO! :)

Av Anny - 15 mars 2012 20:38

JAG HAR BILJETTER TILL HUNGERSPELEN!!! 8DDDDDD HELT SJUKT GÖTT, MED ELVAÅRSGRÄNS OCH ALLT!! 8DD


Hahaha, nejmen... xd Jag har precis reserverat, så jag och Isa ska ut och hämta dom imrn efter skolan! :) 

FÖRLÅÅÅT att detta är enda inlägget idag, men jag har haft SUPERMEGAÜBERBISSYT idag! Först går jag till skolan. Sen ser jag på skräckfilm med klassen. SEN kommer jag hem och rider med Tilde och Kristina. SEN så duschar jag, och måste gå ut med hunden. SEN måste jag beställa biljetter till HungerSpelen. SEN SITTER JAG HÄR OCH BLOGGAR :D¨

Nejmen, detta var ett väldigt jobbigt inlägg... :o


Förlåt för er som tog illa upp på videon jag la upp i förra inlägget, men sån är min humor! :)


Btw, imorgon är det PARTEYTIME! :D Så jag ska göra mig i ordning och visa er hur jag ser ut! :) Men Issa kommer inte, hon är sjuk.... :((


Jaja, här kommer en random bild, denna har jag faktiskt screenshotat själv, för jag råkade spamma facebook lite... :o




haha, HAJDO!   

Av Anny - 14 mars 2012 20:30

HAHAHA, gud, jag måste bara visa er denna video, den är sjukt rolig!


Jag tror att det är två norska killar som har gjort den här, och jag tycker att den är underbart rolig! Värt att kolla på, (dock inte om du är... känslig...).

Haha, varsågoda:



HAJDO! :'D

Av Anny - 14 mars 2012 19:05

Jag, här är mitt första videoinlägg! Hoppas att det funkar! :)



 

Av Anny - 14 mars 2012 16:41

Hej på er! :)

Här sitter jag och chillar, och kom på att jag måste ju blogga också! Herregud Fanny, här sitter du och håller på... 

Snart kommer min första videoblogg! :D Den är inte jättebra, men vi får hoppas att ni tycker om den! :')


JAG VILL SE HUNGERSPELEN NU ASSÅ! Jag är inne på SF's hemsida, och det finns jättebra platser till premiären, men det är 20 minuter efter att v slutar, och det hinner vi inte! :( ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.


Förresten, är det bara jag som tycker att det känns som om det är fredag? :o




HAJDO! :)  

Av Anny - 13 mars 2012 20:11

Ja, här sitter jag på skype med Issa och Carro, och Issa har ryck på bilder som innehåller bilder på Leo Howard (han är med i någon tvserie på Disney) och någon annan tjej som inte är hon. Och nu ska Carro läsa massa skit för oss, för hon har läxa... -.- JAG DÖR! 


Jag har ingen annan bild att lägga upp, så här är en bild på mig från nyårsafton 2011/2012! :) Förlåt att min hy inte är så fin... ;(


 

Av Anny - 13 mars 2012 19:21

Aloha! :']

Nu tänkte jag visa er hur jag såg ut idag! :)


Såhär ser jag ut med min nya jacka på:



Och såhär såg jag ut utan min nya jacka:  

 

Tröja: julklapp för länge sen...

Byxor: Vila

Skor: Converse, Stadium 699;-

Klocka: Ur&Penn, 150;-

Jacka: Lindex, 499;-


HAJDO! :)

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards