annys

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Estelle Silvia Ewa Mary, Prinsessa av Sverige

Av Anny - 15 augusti 2012 19:53

Jag har tänkt på en sak.

Jag vet inte hur jag ska formulera mig bra i ett blogginlägg, så ta det med en nypa salt.


För snart ett år sen så fick ju Victoria och Daniel en liten dotter. Estelle. 

Just nu ser hon ju verkligen ut som en liten prinsessa. Puderrosa kl'nningar, små hattar och matchande färger till sin mor. Åh, vad gulligt.

Men tänk om Estelle bestämmer sig för att, hon ska fan inte vara sockersöt och underbar. När hon blir tonåring, tänker hon bli en rebell, hardcore och klä sig i endast svart?

Tänk, om en dag (den dagen kanske inte ens kungahuset finns längre, men de är ju fortfarande 'kända'), så står det i Expressen och/eller Aftonbladet "Estelle, hertiginnan av whatever, 15 år gammal, sågs idag gå ut ur tatueringsstudion 'Blabla' på södermalm, med nya percingar ansiktet och misstänkta tatueringar på händerna. Hon sågs senare i en gränd med två av sina vänner, dela på cigaretter." 


Tänk om det står så? 

En del av tänker säkert, Nej fy så hemskt. Hon är ju hertiginna/prinsessa, eller whatever, om hon är femton kan hon inte tatuera sig och pierca sig, speciellt inte ensam!

Men vet ni vad jag tänker? 

Fyfan vad coolt. Fyfan vad modigt. 

Varenda jäkla lilla prinsessa har varit perfekt, men så välkammat hår att det antagligen står någon bakom dem varje sekund en kamera inte pekar åt deras håll och kammar dem. Perfekta, matchande klänningar i rosa. NEJ!

Tänk om Estelle gör så! Tänker, "Nej fyfan, så vill inte jag vara!" Tänk om hon kommer till de små prinsessorna av Norges bröllop i en helsvart spetsklänning? hur jäkla coolt vore inte det? Alla snubbar som Johan T Lindwall på Expressen skulle dö av skam för Svenska "kungahuset". 


Jag skulle nog ha henne som min förebild då, även om hon är fjorton/tretton år yngre än mig. Att hon visar att man inte behöver se perfekt ut, med endast pastellfärger och tiaror för att vara en prinsessa. Att man kan se ut precis som man vill. 

(Victorias tonårsgrej var ju att hon hade anorexi. Vad blr Estelles, om hon ens får någon?)


Är det såhär vi kommer att se Estelle när hon blir tonåring?

 

 

(Gjort bilden själv)

 

Vad tror ni? 

 
 
Sprayspenat

Sprayspenat

15 augusti 2012 20:49

WORD!

http://www.sprayspenat.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anny - 22 augusti 2012 16:36


VÄNNER! Detta är det absolut (nja, kanske inte absolut, men väldigt sista) sista inlägg på annys.bloggplatsen.se! :D DÖR DENNA DAG GÅR JAG ÖVER TILL ANNYSLIFE.BLOGG.SE! VILL NI FORTSÄTTA LÄSA MIN BLOGG SÅ GÅR NI ÖVER TILL    WWW.ANNYSLIFE.B...

Av Anny - 21 augusti 2012 13:31

HEYYY Tänkte bara slänga in ert snabbt inlägg om smink. Som ni kanske vet så älskar jag att hålla på med smink, jag gör det inte för att jag "måste", jag gör det för det är kul och för att jag tycker om det. Igårkväll så stod jag i badrummet jätte...

Av Anny - 21 augusti 2012 13:23

Yoooooo Sitter i soffan och kollar på Djurpolisen i NY för tillfället, har precis käkat lunch. Har inte gjort så mycket idag, va ut med Kola, chillat osv. Idag kom jag upp tjugo över åtta! :D men det kommer antagligen vara ännu jobbigare imorgon, ef...

Av Anny - 20 augusti 2012 20:24


Hej! Ursäkta för mitt dåliga uppdaterande. Idag har jag inte bloggat för ja... jag har ingen bra anledning. Det är lov, orka ^^   Jag tänkte komma med lite nyheter.  På onsdag, klockan 9.10 så ska jag vara i skolan igen, efter 3 månaders chil...

Av Anny - 19 augusti 2012 21:14

Heyyy Sitter framför TV4 med Tilde och tittar Hungerspelen! Åhhhhhhh vad braaaaa den ääääär. Vi käkar lite popcorn och dricker en drink pappa gjorde. He is da drinkmasta ...

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards