annys

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Anny - 8 augusti 2012 19:58

Hallu!


Idag har jag varit på äventyr i staden Karlstad med Mathilda. :)

Jag åkte in vid halv ett och mötte henne vid Stora Torget as usual, sen drog vi till Subway och käkade lite. Sen sprang jag snabbt in på Åhlens, köpte en ny concealer, och sen hoppade vi på bussen och drog till Mathilda. :)

MEN... Mathilda hade glömt sin nyckel. Och ingen var hemma. Och närmsta nyckel till hennes hus var på Bergvik. Andra sidan stan. Sååå, vi drog dit.


Typ en halvtimme senare så traskade vi in på H&M Bergvik, tog nyckeln och gick in på Maxi för att proviantera. Marabou Jordgubb, Sourcream & onion chips och Cociii coliiiii

När vi kom hem till Tildur (SKILLNAD: TilduT = Tilde , Mathilda = TilduR) så satte vi på Harry Potter och Fenixorden, bara för att det finns väldigt mycket snyggingar och Harry Potter är bäst. Vi messade även Nadin, så senare kom hon! :D Gud vad jag har saknat henne

Så vi tittade på HP och pratade lite, Nadde fangirlade över Justin Biebers nya Musikvideo...

När jag kom hem vid sju så fick jag lite middag, PANCAKESSSS :D


Och nu är jag glad över att sverige kom till Semifinal i handbollen! :) GRATZ


This is moi at the moment

 

 

 


Har inte så mycket mer att skriva... Hare

Av Anny - 8 augusti 2012 11:14

okej, nu måste jag skrva superfort, inge tid för stora bokstäver här inte!

jag ska dra in till stan med mathilda senare dag, närmare bestämt vid halv ett, och jag måste ut med jycken innan. eeeeeeeh


jag har ingen aning om vad vi ska göra, vi får seee


såg klart filmen niceville igår. OKEJ BOKEN ÄR BÄTTRE MEN DEN VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA ♥♥♥♥♥


 


Bjuder på en trevlig konversation jag hade med Cleverbot. HAN SA DETTTTT


HAJDO!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards