annys

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Anny - 7 augusti 2012 23:49

Hallu!

Förlåt att jag inte har bloggat idag, men jag har helt allvarligt inte haft tid! 


Imorse tog jag mig upp, åt frukost, läste klart Drakryttaren, och sen så åkte jag och pappa iväg på lite ärenden - jag tänkte tapetsera om mitt rum! :)

Sen när jag kom hem, så åt jag lunch vääldigt länge, för jag är en seg brud. 

Sen (jag vet, sensensensensen) så dammsög jag hela nedervåningen, och tittade lte på manlig gymnastik i OS. :3


Efter det var jag tvungen att städa, byta om och sminka moiii, för kl sex så skulle farmor, farfar och farbror Magnus komma på middag! :D

Vi åt kycklig med supergod krydda (+ Sallad/potatiskroketter), och till efterrätt en Fransk Chokladtårta som vi köpte på Delicato outlet i Vingåker! :D

Vi har även sett Jimmy Lidberg ta OS-Brons, grattis! :D


Nu sitter jag och tittar lite på fimen Niceville på datorn, supermysig!

Jag har läst boken innan, men efter bara en knapp timme in i filmen så är boken mycket bättre.


Ska jag börja med att tipsa om böcker? jag läser ju hela tiden, så jag kanske ska det...

 

 

 

Detta är boken. MYCKET BRA BOK OM VÄNSKAP OCH VÄRDERINGAR!

 


Sista innan jag går: 

BREAKING NEWS, LIAM JAMES PAYNE HAS FINARLY TWO KIDNEYS!


Ja, ni läste rätt: för er som inte gillar miljoner 1D-sidor på facebook, har tumblr/twitter, vet kanske inte att Liam idag var på ultraljud (graviiiiid) för att se hur hans njurar klarade sig. (När han var bäbis så hände något jag inte vet, så han fick typ 50 sprutor om dagen för att överleva, eftersom hanbara hade en njure). Och TYDLIGEN, så hade något hänt under åren, så Liam har faktiskt två njurar!


   


Haha, seriöst, ni skulle skämmas om ni visste hur mycket jag skrattade åt Denna bild ^

 


HAJDO!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards