annys

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Anny - 14 augusti 2012 21:42

Bonsoir mon petite friends.

Sitter i sänge och tänkte se på niceville igen, bara för att den är så bra och för att mitt lov fortfarande håller på en vecka till


Idag har varit bäst. Jag kom in till stan och går inte mer än 30 meter, och så ser jag dem. (Alla utom Tildur). Det kändes som slowmootion, ni vet, när två hippies springer över en blommande äng och förenas i en gigantiskt kram. Haha. Vi stog i en gruppkram och pep precis brevid en uteservering, och de som satt där bah "Eh, dafuq?" haha.

Vi väntade på Tildur som hade missat bussen, och sen drog vi till Naddeeeee.

Väl hemma hos Naddeeeee så chillade vi, kollade på roliga stuff på Youtube, tumblr, osv. Vid halvfyra-fyra så kokade vi lite makaroner och gjorde köttbullar i mikron. Jag är värsta mästerkocken, ni skulle ha smakat mina makaroner! ;)


Sen så... kom den dåliga delen av dagen. Jag missade bussen som jag skulle ta in till stan för att byta, så jag var tvungen att ta nästa, och ta en annan buss från stan. MEN, ce little buss var ju tvungen att stanna på stora torget, så jag fick springa. Vilket inte gick så bra. Eftersom jag glömde busskort och bankkort på bussen. Fick springa tillbaka, halvdödm och sen insåg jag att jag hade missat bussen. Fick då ett mindre sammabrott, men precis då bestämde sig min telefon för att vara en riktig jävla bith, och inte varken ta emot, eller ringa samtal. HAHAHAHA, VAD KUL. INTEEEE.

Men det kom en till buss, men jag kände mig inte så jävla fräsch kan jag meddela. Sa inte ens hej när jag kom hem, bara ställde mig duschen. Haha.


Men Rent generellt så har dagen varit underbar! 


Bjuder på lite fler bilder som Tilde tog...

 

     

 

Vilken var bäst? :3

Så jävla bäst att ha en personlig fotograf, som är skitbra!

Av Anny - 14 augusti 2012 09:20

Gooodmorgon!

Titta, vad tidigt jag är uppe idag! Alarmet på mobilen gick klockan nio nollnoll, och nu är jag uppe! Varför är jag uppe så tidigt? Så att jag har tid till att göra mig iordning och gå ut med Kolisen, och för att jag måste vända tillbaka mitt dygn. Det har blivit sena nätter och sena morgonar, och snart ska jag i säng tidigt och upp tidigt. 


Idag är de DNA-möte! 8D

Halv ett så ska jag Linka, Tildur, Emmis och Nadde träffas inne på Stora torget (ja, det är en väldigt bra mötesplats), och sen vettefan vad vi gör! :) Jag ska bara köpa en grej på Åhlens, ni ska få veta vad när jag bloggar igen ;)


Bjuder tyvärr inte på en bild på petite moi just nuu, men ni kan få en av bilderna Tilde tog på mig häromdan!


 


Finns inte så mycket mer att skriva nu, så jag tar väl och äter lite frukost nu.


HAJDO!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards