annys

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Anny - 16 augusti 2012 23:06

OMGOMGOMGOM!!!!!!

FANGIRL INLÄGG HERREGUDDD


LIAM JAMES PAYNE FÖLJER DNA PÅ TWITTER!!!

 

 

 

SER NI!?!?!?

 

(Detta betyder att ni också ska följa oss. @OfficialRealDNA)

Av Anny - 16 augusti 2012 21:47

Hej!

Tänkte snabbt slänga in ett inlägg om en duo som kom till Britain's got Talent för att vara med! Så sjukt talangfulla och det visar att SIZE DOESN'T MATTER!


De heter Jonathan och Charlotte, och sjunger.

 

Audition

 



Hur jävla duktiga är de inte!?

 

Semifinal

 



Final!

 



Asså¨, Jonathan kanske inte är den smalaste, inte den snabbaste eller så, men jävlar vad han kan sjunga! Det kan verkligen Charlotte också, och de är verkligen sanna vänner!

Av Anny - 16 augusti 2012 21:04

Oopsiiies, glömde totalt bort att blogga! Förlåt!


Idag har jag också sepnderat på stranden med Tilde, vilket var supermysigt! Idag stack vi iväg mycket tidgare dock, och åkte senare. Vi var där i nästan fyra timmar!  :)

Väl på stranden så solade vi mestadels, tog MASSA kort, åt, och såklart, badade! Det var lite lättare att bada idag... haha.  Sen kom jag hem, strax efter 5 och bytte om, för klockan 6 följde jag med Tilde ut för att hjälpa henne samla pantburkar som hon skulle fixa till sin klasskassa! :) Hon fick typ 200, tror jag! :)


Nu ska jag fixa massa grej med min telefon, för imorgon ska jag tydligen få en iPhone 4s! :DDD När jag kom hem från pantgrejen så sa mamma och pappa typ att de var trötta på hur mycket jag hatar min nuvarande (asså, det är komplicerat. den suger, men den är samtidigt mitt allt), och det kostade inget att byta :D (egentligen ska jag få en ny telefon i början av oktober, menmen :D) supernajjjjjs 


bjuder på en bild. detta ska jag såååå göra när får en roomie

 

 

 


Det var allt, ha ett bra liv, så hörs viii

Av Anny - 16 augusti 2012 11:25

tjooo

Idag drar jag och Tildut till stranden igen. NAJZ. Vi tar med oss lite mat osv, så chillar vi där så längevi kan. Hoppas att vattnet har blivit ungefär 10 grader varmare. 


har inte direkt någon bild att lägga ut. vad tyckte ni om mitt senaste inlägg om Prinsessan Estelle?


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards