annys

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Anny - 1 augusti 2012 22:56

Jag vill dela en video med er, som kanske har en massa följare på Twitter, eller på Tumblr, och ni ständigt får Hat. 

Hat, hat, hat, folk kastar skällsord på er, förolämpar er, ber er att gå och dö. 


Men då finns denna kille. En underbart, sprudlande rolig kille som är bosatt i San Fransisco i USA, som är 23 år gammal. Han heter Tyler Oakley, och blir utsatt av en massa hat varje dag, av en helt värdelös anledning.

Han är bög.



Han inspirerar mig jättemycket, och en så himla mysig kille! Asså jag garvar så himla mycket åt en dal av hans videos!

Njut nu av denna underbara kille lika mycket som jag.


Kram ♥

Av Anny - 1 augusti 2012 20:33

Jag överlevde alla utmaningar på Boda Borg!


Vi provade att göra nästan alla, men fick bara sju spämplar sammalagt! :/ Eller egentligen typ tio, fast de var från sånna vi redan hade klarat ^^

Det var riktigt roligt, men jag rekommenderar inte att du går till del två i Spökhuset om du är väldigt känslig när det gäller barn. Det är inte trevligt på något sätt. (Detta gäller endast Karlskoga, vet inte hur det är på andra Boda Borg). 

Vi klara Spindeln, Flykten (eh, egentligen inte, men... schh), Galleriet, Mumien, Tuff (Vi klarade inte Tuffare, Tuffast), och två till... Vilka var det nu igen?


Såhär ser en jättenöjd Fanny ut!

 

 

 

Jag hade det megabra, tack så jättemycket för att jag fick följa med Issa, och Wille! :D

 

 

Av Anny - 1 augusti 2012 08:54

HEJ!

Sitter nu i min säng och bloggar, medans jag väntar på att Issa och Wille ska komma och hämta mig, för snart är vi på Boda Borg i Karlskoga! :D

Det ska bli superkul, för denna sommaren har jag inte hittat på så mycket med mna vänner, jag har varit lte utav en enstöring nästan ;(


Happy Fanny, Sleepy Fanny, Fanny Fanny fuzz

 

 

 


Om jag kan ska jag försöka mobilblogga på lunchen, men förvänta er inget! ;)


HAJDO!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards