annys

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Anny - 17 augusti 2012 22:56

Heyyyy
Ligger i sängen med min älskling, och chillar lite. :)
Lite updates bara: IVE GOT INSTAGRAM! Heter samma sak som på twitter: @DNAannyyy :) följ mig både på twitter och instagram :)
Återigen, glöm inte att följa mig och tjejerna från DNA på twitter! Liam följer ju oss ;--) sök bara på @OfficialRealDNA :)

Av Anny - 17 augusti 2012 15:16

Först och främst, förlåt för dampinlägget om att Liamföljde oss, men det kan fan va det största som hänt mig. typ


Sitter just nu i sängen och lyssnar på Ed Sheeran live från Lowlands festivalen via Youtube. KLICKA HÄR FÖR ATT SE DEN! ♥


Idag så införskaffade mamma mig och min bror varsin iPhone 4S. ♥♥♥ ÄLSKAR DIG MAMMA, TAAAACK ♥


 


Nu ska jag bara se till att mitt appstore konto funkar, så kan jag ladda ner bloggplatsens app och göra lite bättre mobilbloggar ;--)

(Om du känner mig och har mitt nummer, smsa mig och skriv att det är du eftersom mina kontakter är borta! )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards