annys

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Anny - 18 augusti 2012 17:24

Hallu
Ikväll ska jag och familjen på middag hos några kompisar inne i stan :) det ska bli jävligt najssss

Förlåt att uppdateringen har blivit så låg idag, men jag är så fängslad av min lilla bäbis. Min kompis Amelie tyckte att jag skulle döpa min telefon, har ni något förslag? ;)

(en av anledningarna till att jag har uppdaterat dåligt är att mamma bestämde sig för att städa vinden, och då hittade hon mina gamla homies! :D)

(ikväll ser jag ut såhär, kör på mittbena. Vare snyggt eller? :p)

Av Anny - 18 augusti 2012 10:34

Tjeyyyyyna
Sitter i soffan och väntar på att mina frallor ska svalna så jag kan äta frukost. Senare idag (eller imorgon) så ska jag och mamma åka in t bergvik eller stan för att hitta ett skal till min telefon. Mammas villkor till att jag fick en ny iPhone var att jag skulle ha ett skal på den. Haha.

(detta är mitt Ugglehalsband, en närmre bild så ni ser)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards