annys

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Anny - 9 augusti 2012 21:53

Yoyoyoyoyo


Sitter numera i soffan och väntar på att den där Bolt ska slå världsrekord. Är det inte det han är till för? ;)

(Usain slog inget världsrekord, men han vann ju, såklart. Trippelt Jamaica på prispallen)


Imorgon ska jag dra mig in till stan för att klippa mig :s Jag tänkte bara klippa av det som är slitet i topparna var det tänkt, eller vad tycker ni? :)


 


Jag vet att det är en ganska mörk bild, men ändååå


Såhär ser jag ut idag:


 


Chinosshorts med tillhörande bälte från H&M ~ Nya tröjan från Lager 157 (mörkblå)

 


Nu ska jag hoppa i duschen, och antagligen gå och lägga mig. Jag måste börja ställa tillbaka dygnet, så jag kommer upp ur sängen när skolan börjar! 

Av Anny - 9 augusti 2012 15:17

Halluuu

Sitter i skrivande stund i sänge, och lyssnar på musik, twittrar och sådär... Tänkte rita lite :)


Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute med hunden, jobbat i trädgården som en slav, och ja... Legat i sängen som vanligt... :/


MÅLAAAAH!

 

 

 

Ritblocket köpte jag på Panduro för något år sedan

 

Mina solglasögon som jag köpte i Prag!:)


 


BRITPOWAAAAA ♥


Jag vet inte om någon av er läsare följer moi på twitter, men om ni inte gör det, klicka gärna HÄR för att komma till den! ♥


Någon som har något tips på vad jag ska rita? Ska jag lägga upp det på bloggen?

 

 

Av Anny - 9 augusti 2012 00:47

YES, JAG ÄR SÅ SJUKT STOLT!

Jag har länge varit fast på runt 60/70 följare på twitter, men för ett tag sedan började jag tweeta att jag följer tillbaka alla som följer mig, vilket jag gör! Och helt plötsligt så började massa randomz folk följa mig, och nu, idag, TRESIFFRIGTTTT


 


ÄR SÅ SATANS STOLT!


Om du är en av de 101 (dalmatinerna, haha, gud vad jag är rolig) följarna jag har, TACK! ♥♥


Kom ihåg att jag följer tillbaka varenda en av mina följare, så du förlorar absolut inget på att följa mig!


Klicka på bilden för att komma till min twitter!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards