annys

Alla inlägg under juni 2012

Av Anny - 30 juni 2012 21:11

En stor del av min dag har jag spenderat hemma hos några kompisar inne i stan. De har två hundar, varav en är bara elva månader, så de två fick leka med Kola. Det tyckte hon var superroligt! ^^ Vi tog även en fika, en rabarberpaj, som var megagod! 


 


Har man hundgodis så är man alla hundars bästavän! Från vänster: Kola, Filur (Irländsk Setter, 11 månader), Chili (Irlänsk Setter, 7 år), I mitten, Jag. :)


Nu sitter jag och mamma och tittar på Downton Abbey, en serie på ettan. Den handlar om en väldigt rik och förmögen familj under första världskriget, den är sååååå bra!


UTMANINGEN.


Dag 1. En bild på mig + 10 fakta
Dag 2. Min familj
Dag 3. Berätta om ett minne från en resa
Dag 4. En bild på min favoritmat och dryck
Dag 5. Om 10 år...
Dag 6. Sporter jag har gått i
Dag 7. Mitt största intresse
Dag 8. Om jag blev snuskigt rkik...
Dag 9. Min största rädsla
Dag 10. Mitt drömresemål
Dag 11. En bild på min bästa vän
Dag 12. En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 13. Det bästa dataspel/TVspel jag någonsin spelat
Dag 14. Berättar om alla platser jag har bott
Dag 15. En bild på min favoritpryl
Dag 16. Innehållet i min väska
Dag 17. Min favoritplats
Dag 18. Mina favoritbloggar
Dag 19. En låt som alltid får mig att må bra
Dag 20. Det vill jag göra innan jag dör...


Dag 11

En bild på min bästavän.

Min allra bästavän är nog Isabelle. Vi har varit bästisar sedan vi träffades första gången, i augusti 2004. När vi började förskolan tillsammans. Vi var bara sex små barn när vi började förskolan, och de andra fyra blev snabbt fästa vid varandra. Det var som om det var meningen att vi skulle vara vänner. Vi har alltid, sen det året, gått i samma klass. Vi har alltid hållit ihop,  och kan inte bråka mer än några minuter. Vi har samma intressen, och känner varandra utan och innan. Vi är på samma våglängd, och reagerar samma på 99% av allt. 

Jag älskar henne.


 


Haha, vi två på ett Halloweendisco när vi gick i... femman? Fyran?


Nu ska jag fortsätta titta på Downton Abbey, MEGABRA


HAJDO!

Av Anny - 30 juni 2012 14:36

Hihi, nu börjar det närma sig! Jag måste börja packa, men jag kan inte ta med för mycket om jag vill kunna shoppa i Prag!

Åh, jag är såå taggad! Shoppingen i Prag sägs vara jättebra! ♥


Haha, snart så ska jag, mamma och Kola åka iväg till en kompis, och hennes två hundar så dom får leka lite! Ska bli superkul! En liten fika tror jag också att det blir! :)


Jag vet att mina blogginlägg är ganska tråkiga nuförtiden, men jag vill inte dedikera mitt liv till bloggen. Jag har ett liv utanför den också, och jag vill prioritera andra saker före den! Hoppas ni förstår!


Medans jag är i Prag så kommer Tilde och Isabelle (sprayspenat.devote.se & beel.devote.se) blogga åt mig. Jag har gjort tidsinställda inlägg med mina utmaningar, så dom kommer ni inte missa! Dom kommer komma upp varje dag exakt klockan 15.00 ^^


Jag hoppas att ni kommer ha en jättebra sommar, och en försatt trevlig helg, så lovar jag att blogga lite senare! :)


HAJDO!

Av Anny - 29 juni 2012 21:02

Dag 1. En bild på mig + 10 fakta
Dag 2. Min familj
Dag 3. Berätta om ett minne från en resa
Dag 4. En bild på min favoritmat och dryck
Dag 5. Om 10 år...
Dag 6. Sporter jag har gått i
Dag 7. Mitt största intresse
Dag 8. Om jag blev snuskigt rkik...
Dag 9. Min största rädsla
Dag 10. Mitt drömresemål
Dag 11. En bild på min bästa vän
Dag 12. En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 13. Det bästa dataspel/TVspel jag någonsin spelat
Dag 14. Berättar om alla platser jag har bott
Dag 15. En bild på min favoritpryl
Dag 16. Innehållet i min väska
Dag 17. Min favoritplats
Dag 18. Mina favoritbloggar
Dag 19. En låt som alltid får mig att må bra
Dag 20. Det vill jag göra innan jag dör...


Dag 10

Mitt drömresemål

Gud, det är så himla många ställen jag vill åka till!

Jag vill åka till London (jag har aldrig varit där), Rom, Paris, Venedig, New York, Hollywood, Machu Picchu, Tokyo, Peking, och massa mer! Jag vill åka till storstäder, och ja... Jag vill åka till massa ställen!


Förlåt att jag inte har bloggat idag, jag bloggar om det imorgon, jag lovar!


HAJDO!

Av Anny - 29 juni 2012 12:40

Jag drar in till stan snart, jag och Anna ska ses. ^^

Bloggar lite senare med uppdateringar. 


HAJDO!

Av Anny - 28 juni 2012 20:43

Dag 1. En bild på mig + 10 fakta
Dag 2. Min familj
Dag 3. Berätta om ett minne från en resa
Dag 4. En bild på min favoritmat och dryck
Dag 5. Om 10 år...
Dag 6. Sporter jag har gått i
Dag 7. Mitt största intresse
Dag 8. Om jag blev snuskigt rkik...
Dag 9. Min största rädsla
Dag 10. Mitt drömresemål
Dag 11. En bild på min bästa vän
Dag 12. En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 13. Det bästa dataspel/TVspel jag någonsin spelat
Dag 14. Berättar om alla platser jag har bott
Dag 15. En bild på min favoritpryl
Dag 16. Innehållet i min väska
Dag 17. Min favoritplats
Dag 18. Mina favoritbloggar
Dag 19. En låt som alltid får mig att må bra
Dag 20. Det vill jag göra innan jag dör...


Dag 9

Min största rädsla.

Oj... Jag har ju många rädslor, men den största...? 

Asså, jag är ju som vilken valig tjej som helst: jag hatar kryp (inte nyckelpigor, dom är ju söta ^_^), spindlar, fåglar skrämmer mig, höjder, osvosv. Men min största?

Jag tror det är att jag ska bli ensam. Att jag en dag inte kommer ha någon. Inga vänner, ingen familj, ingen alls. Att sitta ensam någonstans och veta att det finns ingen att vända sig till.

Jag är en social person, så att vara helt ensam är otänkbart för mig. Jag har alltid någon att vända mig till - det kan vara en vän, eller mamma och pappa. De finns alltid där.

Så det är nog min största rädsla. 

Vad är din?


 


Nu ska jag titta på Vampire Diaries ^^


HAJDO!

Av Anny - 28 juni 2012 19:23

Hallå!

Jag har alldeles nyss bakat en blåbärspaj, och jag filmade lite!



Haha...


I alla fall, den är klar nu, och såhär ser den ut:


 


Den är lite småbränd, men det smakar man inte med vanliljvisp ^^ MUMMA!


Jag bloggar efter jag har ätit om utmaningen


HAJDO!
 

Av Anny - 28 juni 2012 17:16

HALLÅ! 

Haha, jag är lite hyper, för jag och Malinka hade en ganska konstig konversation på fb alldeles nyss... och på twitter. Vi sitter i flera timmar och kommunicerar genom twitter... 

Herregud, känner ni värmen!? :D Jag låg ute och solade i förmiddags i nästan en timme, och lyssnade på musik, det var jätteskönt! (Om du inte bor i Karlstad och du hade dåligt väder idag - jag lider med dig. )


Idag har jag chillat, och imorgon ska jag vara med Anna! :) Har saknat henne jättemycket, vi har inte setts sen skolavslutningen! :'(  


Här är jag idag ↓

   

Jag vet att bilderna är lite... random, men det krånglade med mig idag! ^^


Nu ska jag ner, förlåt att det är dåligt med bloggning, men det blir så på sommarlovet!  


Glöm inte att foölja mig på bloglovin, tyvärr så har jag inte så många följare! :/

Klicka bara på bilden, så kommer du dit!




HAJDO!


Av Anny - 27 juni 2012 21:00

Hallå!
Jsut nu sitter jag i sängen och chillar - och här kommer en videoblogg som jag gjorde förut! Förlåt om den har lite småfel, men jaja! ^^




Här är även naglarna! Men jag blev inte alls näjd, och idag hade jag nog inget tålamod, så det kändes som att vad jag är gjorde, så lyckades naglarna stöts till något, och dom förstördes. USCH! Jag ska ta bort nagellacket imorgon, och göra om det! ^^ Gör om, gör rätt! :)


 


Nu ska jag springa ned och titta på SYTYCD :D


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards