annys

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Anny - 1 juni 2012 20:43

Nu ska jag bara förklara varför jag har haft en väldigt låg uppdatering idag.


Idag efter skolan följde jag och Issa med Emma i vår klass hem - och hon bor i Kristinehamn. Så vi tog oss från Karlstad - Kristinehamn, och med buss tar det typ 45 minuter :/ Men nu tänker ni: "kunde du inte ha bloggat ifrån Emma? Är hon så efterbliven att hon inte har en dator?". SVAR: HON HAR INGEN DATOR. Henne hårddsk hade tydlgen krashat på hennes dator, och när jag bloggar från mobilen, så ser det bara megarandom ut. 

Hemma hos Emma så har vi gosat med hennes tre supersöta taxar - Bellis, Morris och Fanny! JAG HETER FANNY! :D Hihi, dom va så himla snälla och söta, Morris va übergo! :3

Sen så tjatade vi lite på hennes bror, och fick honom att skjutsa oss runt Kristinehamn, och DET VA SKITKUL, ELLERHUR ISABELLE OCH EMMA!? ;))) hihi


Sen så va vi tvugna att ta tåget hem, vilket gick betydlig snabbare! Sen skyndade vi oss för att byta till buss, och sen kom jag hem och åt middag med pappa och bror. :)




Idag har jag på mig en grön stickad tröja från Monki, och mina höga byxor med dragkedja i ryggen från VILA :)

För er skarpögda så ser ni kanske att mtt hår är lite lockigt, det var för att jag flätade mitt överhår i natt ^^ Det har dock gått ur lite, men imorse var det väldigt fint ^^ Till på måndag så ska jag nog fläta hela håret! ^^


På tal om måndag - på svenskan så gör vi reklam, temat är att prata inför publik osv. Våran reklam kommer att rocka FETT! :D Berättar mer på måndag! :)


Ikväll ska jag lägga mig i sängen med min dator och titta på "Up All Night Tour", One Directions DVD! Nadin i min klass lät mig låna den, så nu är det FANGIRLING ALL THE WAY! 8D


 

Hihi, nu ska jag fortsätta titta på Let's Dance, vem hejjar ni på? Själv hejar jag på Anton, han är ju sjukt snygg! Synd att han är bög! ;)


Haha, nu får ni ha en fortsatt bra kväll, och fortsätt skicka in frågor!


HAJDO!


Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards