annys

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Anny - 18 juni 2012 22:28

FOLK!

SÅ HÄR ÄR DET: Tidigare idag (runt ett) så hade Niall en Twitcam. Flr er som inte vet vad det är - han livestreamade via twitter. Asså, han filmade sig själv live med bandets trummis Josh. I en timme och femtiosex minuter. IHIHI

MEN, nu var det ju tyvärr såhär att många missade det. Jag är en av dom.

Men som eran perfekta detektiv, så har jag funnit den. DA LINK. LÄNKEN till HELA twitcamen!


 

 



       


HAJDO!  

Av Anny - 18 juni 2012 19:29

Ja, egentligen var det ju tänkt att jag skulle ladda upp bilderna igår, men när jag försökte redigera några i Picasa så failade allt... Jag är medveten om att alla inte är 'redigerade' men nu är det som det är... :) 


ENJOY


                                 



Det var ett urval av de över femtio bilder jag tog ^^


HAJDO! ♥ 

Av Anny - 18 juni 2012 15:37

Hallu!

Nu sitter jag och äter lite, för snart ska jag (antagligen, har ingen aning) sticka till Tilde och hennes pojkvän, och så skulle vi göra något... Tror jag! ^^

För bara några minuter sen så stod jag i duschen, för jag och Tilde har klippt gräset på ridbanan, OCH DET ÄR EXTREMT JOBBIGT! 


 


HERREGUD, jag måste visa er denna kille! Han är såå söt, brittisk, och har värsta söta personligheten!

Han har även en tvillingbror och man vill bara... ÅH!

Dom heter Jack och Finn ^^



KÄRLEK!


Haha, nu ska jag gå och föna håret, och se till att jag är klar när Tildut ringer! 


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards