annys

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Anny - 21 juni 2012 14:20

Ouioui, just nu sitter jag i soffan i Isabelles rum och chillar. Isabelle sitter och försöker ringa en, men det är upptaget. "Mobilen är avstängd", enligt henne. 


   


Hihhi...


Jag lovar att göra Dag 3 lite senare, men jag kan inte göra det nu, eftersom jag inte har tillgång till mi dator. Jag tänkte nämligen ladda upp lite bilder, och ja, Isabelle har inte bilderna. :)


Senare - närmare bestämt mellan fem och sex - så får vi gäster hela vägen från Stockholm. Imorgon kommer lite folk från Ulricehamn, dom som vi va på Student hos för några veckor sen. Hihi...


Vi hörs senare, när jag har kommit hem till min dator.


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards