annys

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Anny - 13 juni 2012 16:01

Äntligen! Nu är den här, det som vi har väntat på i flera veckor och månader: Sommarlovet!

Idag tog jag mig upp vid sju och började göra mig iordning osv - Tilde kom förbi och hjälpte mig, och jag hjälpte henne! :) 




Jag laddar upp fler bilder senare - vi tog massa bilder efter cermonien, och mamma tog lite med sin iPhone tror jag! :)

Nu kan jag även avslöja vad vi gav våra mentorer - eftersom dom har fått grejorna!

Mrs Nyström fick en vanlig vit tröja med alla i min klass' namn på! Hon fick även en ask med 16 chokladpraliner från Carli Choklad i Karlstad!

Mr Tucek fick - eftersom han har på sig slips HELA tiden, varje dag verkligen - en vanlig vit slips med alla våra namn på! Han fick också en ask med chokladpraliner! :)

Dom blev jätteglada, och det va ganska känslosamt. Både Mr Tucek och Mrs nyström ska ju va kvar på skolan, men jag kommer verkligen sakna båda två!


Här är min underbara klass, dock va inte alla med! Jag älskar verkligen dom, så sjukt bäst!

 

Jag har varit inne på Schoolsoft också - skolans "eget nät", där resultatl, läxor osv står - och har fått mitt schema!




Ser ganska gött ut! :)


Nu - eftersom jag har tråkigt - ska jag sätta mig och locka hela håret! ^^

Sen ska jag och mamma åka till min brors bal (9ans) och leka paparazzi! Hihi...


HAJDO!  

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards