annys

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Anny - 5 juni 2012 20:50

Jag är så sinnesjukt stolt just nu! Min lilla tjocka, mysiga, fina hund KAN SITTA FINT! :D


Jag har övat ganska länge, och eftersom hon är ganska stor så är det ju svårare för henne att sitta på bakbenen än till exempel en Jack Russell.




Ska jag förklara hur jag gjorde?

Kola älskar hundgodis. Labradorer är kända för att älska mat, och hon lever VERKLIGEN upp till det ryktet! Hon äter precis ALLT, förutom lökskal! ;) You name it! Ni kan säga VAD som helst, och hon äter det!

I varje fall, att lära en hund ett trick är endast om ihärdighet, tålamod, och uppmuntran! :) Så fort Kola gör rätt, så ser jag verkligen till att hon förstår det, så hon vill göra om det!


Btw, gilla Kola Dahlen på facebook!


HAJDO!

Av Anny - 5 juni 2012 17:52

Förlåt att jag inte bloggar förens nu, men jag har varit inne i stan tills nu. Jag är hemskt ledsen, men jag kan inte berätta vad jag har gjort. Det handlar om mina mentorer, och är lite hemligt, så jag berättar om en vecka ungefär, då det är skolavslutning! :)


Såhär ser den övre halvan av mig ut, jag har mina nya jeans på den nedre delen ;)




Jag håller för mitt finger för min läpp, för jag håller på och få munsår, så jag har salva på! ;(


Hade så bra, och ha en bra nationaldag imrn! ^^ Vi hörs då!




HAJDO!   

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards