annys

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Anny - 24 juni 2012 22:39

EVERYBOODY

Jag har två saker att berätta för er! 


Hela denna kommande vecka kommer jag att vara ensam hemma! Detta kommer att innebära att jag kommer göra minst en videoblogg! :D Jag kommer planerar att få hit en kompis (possibly Tilde, Isabelle eller ngn annan). Jag har inte träffat Sabina på ett tag...


Nästa vecka åker jag till Prag! :D :s :o :D Blandade känslor, men mest SUPERKUUUL! Jag ska shoppa jättemycket hoppas jag, och AAAAH. För att hålla bloggen uppe, och för att ni ska vara underhållda, så tänker jag fråga Isabelle och Tilde om dom vill gästblogga osvosv. TILDUT ET ISABELLE, IF YOU LÄSER THIS. VILL NI LOS GÄSTOS BLOGGOS? TTLY ♥ ♥

 

Haha, det var det, vi hörs imoooooorgooooooon. Jag är lite hyper, ja, men jag sitter och tittar på den asumig parodin av The Hunger Games...



... och lyssnar på denna låt. Denna låt som Ed har skrivit är så jävla vacker att jag bara vill gråta när jag hör den. Jag lyssnar på den hela tiden, det är såhäääär jag vill känna när jag är kär i någon. OM INTE MIN MAKE KOMMER KUNNA SJUNGA SÅHÄR FÖR MIG, KOMMER DET INTE VARA MIN MAKE.



HAJDO!

Av Anny - 24 juni 2012 13:48

Seriöst, är det verkligen söndag idag!? Det känns som att det var söndag igår, tycker ni inte det? ^^


Detta är ett extra långt inlägg, läsare som inte orkar läsa mycket varnas.


Nu ska jag göra utmaning tre, fyra och fem! ^^


Dag 1. En bild på mig + 10 fakta

Dag 2. Min familj

Dag 3. Berätta om ett minne från en resa

Dag 4. En bild på min favoritmat och dryck

Dag 5. Om 10 år...

Dag 6. Sporter jag har gått i

Dag 7. Mitt största intresse

Dag 8. Om jag blev snuskigt rkik...

Dag 9. Min största rädsla

Dag 10. Mitt drömresemål

Dag 11. En bild på min bästa vän

Dag 12. En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 13. Det bästa dataspel/TVspel jag någonsin spelat

Dag 14. Berättar om alla platser jag har bott

Dag 15. En bild på min favoritpryl

Dag 16. Innehållet i min väska

Dag 17. Min favoritplats

Dag 18. Mina favoritbloggar

Dag 19. En låt som alltid får mig att må bra

Dag 20. Det vill jag göra innan jag dör...

 

Dag 3:

Ett minne från en resa.

Ja, för ett år sen nu ungefär, så bilade hela familjen (dock inte Kola) ner till Spanien - Moraira. Vi var där med familjen som var här i helgen från Ulricehamn. (Ni kanske tycker att vi gör mycket med dom, men det är för att 1) vi gör det och 2) det har varit mycket med dom på senaste tiden bara ^^). Vi hyrde en takvåning precis vid stranden i en vecka, med sol och mycket bad. 

Det var en supermysig semester, och här är en bild på mig när vi var på en glassbar på kvällen. Det var sååå gott, och jag är medveten om att jag ser ut som om att någon har sprutat tomatsås i ansiktet på mig och det har inte gått bort...

 

 

 

Dag 4.

En bild på min favoritmat och dryck.

Oj, detta blir svårt... Jag tycker om ganska mycket mat! ^^ Men min favortdryck är ändå Coca Cola, jag kan inte leva utan det!


 


Min favoritmat är... oj. Jag tycker om så mycket! ^^ Men om jag måste välja, så är det nog stekt anka med potatigratäng och pappas rödvinsås! Åhhhh så gott! (Detta serveras med Coca Cola såklart.)


Dag 5.

Om 10 år...

Oj, om tio år, då är jag 24. Jag vet inte, har jag kommit så långt i livet då? Jag menar, jag kommer fortfarande vara ung, ha livet framför mig... Men jag hoppas på att ha kommit ur gymnasiet med bra betyg, och kanske börjat en högskola (och kommit ut?). Jag vet egentligen inte vad jag vill bli, men jag tror jag vill bli antingen polis (djurpolis då, jag tänker inte bo kvar i Sverige) eller skådespelare. Jag vet att det är en svår bransch att lyckas i, men om man jobbar hårt så kommer man dit man vill. Så är det. Jag tänker flytta till antingen USA eller England, jag älskar storstäder, även om jag älskar att vara i skogen av hela mitt hjärta. 

Jag vill bli djurpolis eftersom djur betyder allt för mig, och när man ser på ASPCA på Animal Planet så vill jag inget annat än att hjälpa dem. 

Jag skulle även älska att vara skådespelare för att jag älskar att stå i rampljuset, jag älskar uppmärksamhet. Jag är inte rädd för att skämma ut mig, och jag kan skådespela. 


Det var det! ^^

Idag har jag chillat, jag är fortfarande lite småsjuk, men jag mår mycket bättre! Vid två ungefär så kom farmor, farfar och min farbror över och fikade lite! Det var trevligt :) Sen så åkte min bror iväg, för att han är på ett innebandyläger i några dagar nu :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och spela lite Sims 3


HAJDO!  


Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards