annys

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Anny - 14 juni 2012 17:39

Haha, ja... Igår på kvällen så drog jag till Tilde, och för att ha något att göra så bestämde vi oss för att göra en musikvideo... 


All cred till Tilde som klippte och höll på i några timmar, bra gjort! 



Vi va höga på nutella, trötta och hade tråkigt. Haha, men det var väldigt kul!

Jag älskar våra fina bloopers, haha!


Kika in på hennes blogg här.


HADJO!

Av Anny - 14 juni 2012 16:28

Min första dag på sommarlovet har inte många timmar kvar! Den har varit bra, och jag har hunnit med ganska mycket!


Imorse gick jag upp, och på 25 minuter åt jag frukost och gjorde mig klar för att ta bussen in till stan och möta upp mamma. Vi gick omkring, fixade lite grejer för att 1) imorgon slutar min bror nian och 2) min kusin syster (hon är min enda kusin och vi är som systrar) fyllde år för ett tag sen, men jag har inte haft tiden att träffa henne, så vi köpte en liten present till henne! Berättar mer sen. 


Sen gick jag ut och hjälpte Tilde med ridbanan - det är egentligen min gatas fotbollsplan, men ingen vill ta hand om den, så jag och Tilde "fick" den för att rida på. Dock har den massa hål, så vi fyllde i dom.


Nu ska jag ut med hunden, och kanske spela lite sims :)


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards