annys

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Anny - 12 juni 2012 15:44

Allihopa som behöver en liten Måbra text:




Kom ihåg, att om du är mobbad, eller hatad på något sätt: dom är sämre än dig, och du är bättre. Om dom pratar bakom din rygg, betyder det ärr du är längre fram än dom. Dom förtjänar inte din uppmärksamhet, inte din tid!  


HAJDO!

Av Anny - 12 juni 2012 15:19

Jag är hemma igen, och ska verkligen blogga på riktigt! ♥


Tiden på Sållaren har varit helt sjukt underbar, jag älskar verkligen min klass sjukt mycket! Vi har haft så kul, och hela igår var bara ett enda skratt! 

Vi har paddlat kanot, badat i det iskalla vattnet, solat, skrattat, ätit massa sötsaker, pratat, lekt och busat och massa mer! SÄNGARNA, ÅH SÄNGARNA! DOM ÄR MEGA SKÖNA! Det va sovsalar, så jag sov längst in under fönstret! ^^

Jag var så rolig så jag tog med mig en vattenpistol som jag köpte för 13:- och sprang omkring och sköt alla i ansiktet! :D Haha!

Jag lägger ut lite bilder senare - jag tog inte med mig min egen kamera, men massa andra tog med sig sina, och våran klass har en grupp på Facebook, så vi ska lägga upp alla där.


Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från studenten i Fredags!


 


Studentagaren himself!




   


Vad skulle han göra utan Cola en sådan varm dag som det var - i kostym?


 


Studenttagaren och min bror


 


Studenttagare och jag!



 


Baldejten... :)



 


FLAKET!



 


Senare på själva festen så kom det några och sjöng lite - det var bra! :)


Nu ska jag och Isabelle som är här spela lite sims var det tänkt!


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards