annys

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Anny - 23 juni 2012 21:10

Hej på er!

I skrivande stund ligger jag i min säng, i min onepiece, med sex kuddar och mitt täcke. Jag har blivit sjuk. :( Inte så kul, men som "tur" är så blev jag sjuk idag, och inte igår på midsommarafton! De var verkligen superkul!

I förrgår så kom folket från Stockholm hit, vid ungefär halv 6. Vi åt god middag, och pratade. Sen, igår, vid ungefär halv 2 så kom folket från Ulricehamn, de som vi var på student hos för ett tag sen. Vi åt midsommarlunch (ni vet, sill, snaps osvosv), och senare hade vi femkamp! :) Eftersom vi va tio stycken, så delade vi upp oss i lag på två-om-två, för annars hade det tagit jättelång tid. 

Grenarna var:

  1. Hopprep. En från varje lag gjorde detta. Den grenen vann mitt lag - Jag och Lisa, 9 år.
  2. Kasta stövel, en klassiker. Man fick två kast på sig. 
  3. Kasta sju grejor i en skottkärra.
  4. Spotta gelégodis. Man tar en godis i munnen, och ska spotta den så långt som möjligt. 
  5. Pennan i flaskan. Man sätter fast en penna i ett snöre och knyter den runt midjan, så att den är ungefär vi knävecken. Försök att få ner den i en PET-flaska.

Det var riktigt kul, jag kom inte sist iallafall! ;)

Jag laddar upp alla bilder imorgon!


Nu ska jag titta på film - Marley och Jag. Den är jättemysig, fast slutet är extremt sorgligt. Jag har bara sett filmen en gång av denna andledning, men läst boken flera gånger!


Vi hörs!


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards