annys

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Anny - 3 juni 2012 20:31

Förlåt för den låga uppdateringen idag. Jag har bara inte haft tiden!

Min dag började med en tur till Bergvik i Karlstad med mor, far, farmor och farfar. Vi handlade mat, och sen drog jag, mamma och farmor till JC för att köpa nya jeans till moi. Min favoriter har gått sönder. :( Laddar upp en bild på dom imorgon ^^ 

Sen drog vi och fikade. Och eftersom min farmor är BÄST med stora bokstäver, så köpte ho mig en choklad boll. Som vägde ett kilo.

Min bästavän Isabelle har också fått den, och vill du läsa hennes inlägg om den, tryck här. 


 



Den var så god!


Sen när jag kom hem så spenderade jag lite tid med Tilde, vi hade jättekul! ^^ Jag bad dessutom snällt Tilde om hon kunde ta med sig sin systemkamera och ta lite kort på mig i min nya klänning, så vi gick ned till vattnet och tog lite kort!


 




Klänning från H&M 249 kr - Armband - Klocka Regal UR&PENN 150 kr - Mammas gamla halsband med afrikanska djur - Hatt från Ale Hop i Spanien - Vita Converse från Stadium


Jag laddar upp resten av bilderna imorgon! :)


Mitt hår har vart lockigt idag, för jag flätade överhåret och sov med det ^^ Jag tyckte det blev fint, vad tyckte ni


Nu ska jag se det sista av Mästarnas Mästare, HEJJA JÖRGEN! GO WERMLAND!


HADJO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards