annys

Alla inlägg under juni 2012

Av Anny - 18 juni 2012 19:29

Ja, egentligen var det ju tänkt att jag skulle ladda upp bilderna igår, men när jag försökte redigera några i Picasa så failade allt... Jag är medveten om att alla inte är 'redigerade' men nu är det som det är... :) 


ENJOY


                                 



Det var ett urval av de över femtio bilder jag tog ^^


HAJDO! ♥ 

Av Anny - 18 juni 2012 15:37

Hallu!

Nu sitter jag och äter lite, för snart ska jag (antagligen, har ingen aning) sticka till Tilde och hennes pojkvän, och så skulle vi göra något... Tror jag! ^^

För bara några minuter sen så stod jag i duschen, för jag och Tilde har klippt gräset på ridbanan, OCH DET ÄR EXTREMT JOBBIGT! 


 


HERREGUD, jag måste visa er denna kille! Han är såå söt, brittisk, och har värsta söta personligheten!

Han har även en tvillingbror och man vill bara... ÅH!

Dom heter Jack och Finn ^^



KÄRLEK!


Haha, nu ska jag gå och föna håret, och se till att jag är klar när Tildut ringer! 


HAJDO!

Av Anny - 17 juni 2012 20:10

Hallu!

Just nu sitter jag och tittar på The Adventurous Adventures of One Direction, och försöker rensa lite bland alla miljoner bilder jag har på datorn. Jag har massa som jag inte behöver!

Vill ni se på AAOD så kan ni klicka här, för jag har skrivit om den tidigare.


Snart ska jag ladda upp lite bilder jag tog tdigare, tänkte jag, för jag, mamma och Kola åkte till Hammarsudde (vilket ligger typ två minuter ifrån oss med bilen) och tog en promenad, så jag tog med mig kameran. Ska ladda upp dom på datorn, och rensa mellan dom med ^^


HAJDO!

Av Anny - 17 juni 2012 16:36

Förlåt att jag inte uppdaterar förrän nu, men jag har städat och varit ute med hunden. :)


Som rubriken säger, så har jag en "ny vägg"! Jag rotade igenom massa tidningar, och hittade vad jag sökte! 


   



Haha, är inte väggen snygg!? :D För er som inte förstod det, så... Ja, ÄLSKAR jag 1D. Av hela mitt hjärta. AJ LÖV DEM


Haha... Såhär ser jag ut idag:




Grön-blå-vit rutig skjorta från Carlings ~ Grön Stickade tröja från Monki (200:-) ~ Gamla jeans från JC

Mitt smink idag består bara av lite puder, rouge och ifyllda ögonbryn ^^


 Nu ska jag göra The finishing touches på min städning, så hörs vi lite senare :) 


HAJDO!

Av Anny - 16 juni 2012 23:17

Hallu!

Ja, lite så... Jag har suttt och tittat på en hel de TBBT avsnitt just nu på datorn, helt gratis! (TBBT = The Big bang theory). Jag brukar vara inne på denna hemsida ganska mycket när jag missar ett avsnitt i en serie jag följer. Jag har tipsat om denna hemsida förut, och ni som har hängt med ett tag vet att den heter www.yourtvseries.eu! :)




Den är jättebra, och om ni undrar hur man tittar på ett avsnitt utan att behöva ladda ner något, så är det bara at fråga! :)


Nu ska jag luta mig tillbaka och snart gå och lägga mig


HADJO!  ♥

Av Anny - 16 juni 2012 15:23

Här är dagens outfit! ^^


 

Excusez mon faceee

Transparent Svart Blus som mamma köpte i London för längesen - Jeanskjol från Lager 157


Just nu sitter jag i sängen och äter choklad - hihi... Det är vanlig mjölchoklad med Jordgubbar i från Karl Fazer :D (Inte Marabous med andra ord...)


Det visar sig att jag och Tilde inte ska fixa ridbanan idag, för hon är (Tilde egna ord) "Helt jävla slut." efter ridlektionen. Så vi får ta det imorgon :)  


HAJDO!

Av Anny - 16 juni 2012 13:17

Jag är vaken, jag lovar!

Haha, nejmen, idag gick jag upp fem över tolv, så... ja...  


Snart ska jag ta mig ut med hunden, och senare så ska jag och Tilde fortsätta fixa ridbanan :) Vi måste fylla i lite mer hål, och klippa gräset. Tanken är att vi ska göra banan lite större, så vi har mer plats att rida på. Men det blir senare, för just nu så är Tilde på ridlektion i några timmar :)


Jag bloggar lite mer senare, men nu vill hunden verkligen gå ut!


Ja, haha, detta är jag och min kusin på facebook när hon la ut en bild på kläder som hon fick av mig igår ^^ Vi är ganska random...


 


HAJDO!

Av Anny - 15 juni 2012 21:30

  Haha, ja, rubriken säger allt. Jag surfade runt lite på Youtube, och kom över denna video. Jag har sett den förut, men glömt vad den hette, men efter en stunds sökande hittade jag den igen!

Detta är någon kvinna från USA (om ni inte märker det när ni ser den... SERIOUSLY?) som har fått One Direction Infection! 

DETTA ÄR NÅGOT FÖR ALLA ATT SE, ÄVEN OM MAN INTE ÄR DIRECTIONER. GARVAR SERIÖST IHJÄL MIG NÄR JAG SER DEN!



Seriöst, hur mår hon egentligen!?


ONO SAK TILL: Ikväll har varit jättebra, min bror fick en ny, skitsnygg gitarr i examenspresent, och min älskade syster har varit här! 

Här är en relativt gammal bild på oss... (Jag använder mig på den bilden som header ett tag)




Är inte den bilden ganska bra ändå för att vara tagen med en webbkamera? :)


Nu ska jag gå ner och titta på fotbollen med pappa, och äta lite choklad ^^

HAJDO! ♥ 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards