annys

Alla inlägg under juni 2012

Av Anny - 9 juni 2012 16:14

Äntligen hemma igen!

Denna helg har verkligen varit urbra! SÅ SJUKT KUL! 

Jag har träffat både nytt folk och folk jag har träffat förut, dansat, fått ont i fötterna, skrattat, ätit och druckit gott, och pratat! 

Han som tog studenten - Rasmus - var jätteglad, och fick många fina presenter. Alla som var där är jättenöjda! :) 


Jag lovar att lägga upp bilder senare, men jag måste rensa och hålla på lite först ;)




(^ Ovan: "Dumhet är smittsamt, har en studie visat.")


Hörs senare! :)


HAJDO!  

Av Anny - 8 juni 2012 23:00

Denna dag har varit skitnajs! (ÄVen om detta är ett tidsinställt inlägg, så vet jag att det var det!)

Det va bra stämning, trevligt folk och god mat!

Nu ska vi väl sova - men det tar nog några timmar till - och imorgon åker jag och familjen hem!


 


HAJDO!

Av Anny - 8 juni 2012 11:15

Just nu borde vi vara framme i Båros och kollar på utspringet! SUPERKUL! :)


För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeenteeeeeeen! FYFAN VA VI ÄR BRA!


HAJDO!

Av Anny - 8 juni 2012 06:00

Godmorgon...

Klockan är nu 06.00 och jag har precis stigit upp... Detta är ett tidsinställt inlägg, så det skulle inte förvåna mig om jag fortfarande låg i sängen...

Jag ska sminka mig, packa det sista och göra mig klar för en resa mot en kompis student i Borås! :)


HAJDO!

Av Anny - 7 juni 2012 22:01

Ja, nu gå jag och lägger mig - och ställer klockan på 06.00 YAY inte. 

Jag hinner tyvärr inte ladda upp bilden på mig, men jag laddar upp dom på lördag - eftersom jag varken kommer ha tid eller tillgång till en dator! :s


Jag ställer in lite tidsinställda inlägg, så min blogg dör inte helt och hållet! :) 

Skriver om Torsdag, fredag och lördag på lördag, okidoki?


Ha de så bra


HAJDO!

Av Anny - 7 juni 2012 16:30

Haha, den rubriken har inte något med något att göra? 


Just nu sitter jag och tittar på Scrubs ochb äter lite. Snart ska jag bosätta mig i mitt rum med musiken på högsta nivå och så ska jag fixa mig som jag ska se ut imorgon! :) 

Imorgon så ska jag och familjen ta oss till Ulricehamn/Borås på stundent, och jag måste se till att jag ser bra ut ju! ;) Jag ska ha på mig klänningen som jag ska ha på skolavlutningen, så ni får se den tidigare! :)


                      


Ihihih...


HAJDO!

Av Anny - 6 juni 2012 17:23

Nu har jag gjort nya naglar igen! ^^

Det är mintgröna med små silvriga prickar på en sidan. Jag är riktigt nöjd! :)


     



Vad tycker ni? :)


Idag har jag åkt runt lite med Tilde - först åkte vi till Bergvik för att köpa munsårsplåster till mig, och för att se om vi kunde hitta en byxdress till Tilde. Dock fanns inte den på Bergvik, så medan vi väntade på att mor skulle handla klart, käkade vi lite mjukglass. Förlåt att jag glömde ta kort!

Så då fick vi skjuts in till stan, och sprang in på H&M där - och vi hittade en som passade jättebra!


Innan vi går så vill jag bara tipsa om en hemsida som säljer sockersöta små läppbalsam! Dom är i massa olika former, bland annat Cupcakes, ugglor och en liten portmonä!


     


Vill ni köpa dessa söta saker? Klicka här


HAJDO!

Av Anny - 5 juni 2012 20:50

Jag är så sinnesjukt stolt just nu! Min lilla tjocka, mysiga, fina hund KAN SITTA FINT! :D


Jag har övat ganska länge, och eftersom hon är ganska stor så är det ju svårare för henne att sitta på bakbenen än till exempel en Jack Russell.




Ska jag förklara hur jag gjorde?

Kola älskar hundgodis. Labradorer är kända för att älska mat, och hon lever VERKLIGEN upp till det ryktet! Hon äter precis ALLT, förutom lökskal! ;) You name it! Ni kan säga VAD som helst, och hon äter det!

I varje fall, att lära en hund ett trick är endast om ihärdighet, tålamod, och uppmuntran! :) Så fort Kola gör rätt, så ser jag verkligen till att hon förstår det, så hon vill göra om det!


Btw, gilla Kola Dahlen på facebook!


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards