annys

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Anny - 19 augusti 2012 21:14

Heyyy
Sitter framför TV4 med Tilde och tittar Hungerspelen! Åhhhhhhh vad braaaaa den ääääär. Vi käkar lite popcorn och dricker en drink pappa gjorde. He is da drinkmasta

Av Anny - 19 augusti 2012 16:23

Åh, snart kommer skol-ångesten... Ska börja skolan på onsdag, bajsss. Men lite har jag saknat den, kommer ju träffa alla vänner och så, få nya mentorer! :)


 


(Ja, det är skolan...)


Idag åkte jag och mamma in till stan och letade efter skal till mn lilla telefon. Jag köpte ett enkelt turkost i silikon från Claes Ohlsson. :)

Vi letade även efter en nya skolväska till mig, men hittade inget. Jaja, I WILL SURVIVE. Vi köpte ett par nya jeans till mig, jag köpte en hårinpackning och ny sminkborste, och ett nytt halsband. :)


   


Två kedjor med en 'hajtand' i trä, en döskalle, ett kors och en... guldpinne? Haha. 10 (!) ;- på Gina Tricot

 

Innan jag och mamma åkte in till stan så gosade jag och Kola i min säng... (Tagen med instagram @DNAannyyy)

 

 

 

Gud vad fin hon är ♥

 

Såhär såg jag ut idag, typ

 

 

 

Lite smink, en vanlig himmelsblå tröja från H&M och mina Unionjack shorts jag köpte i Prag :)

 


Innan vi åkte hem från stan stannade vi till på Coop och handlade lite. Jag kunde ju inte låta bli, som värsta experten på ämnet, så jag köpte även...


 


AAAAAAAAAAAAAH SKA KOLLA IKVÄLLLL


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards