annys

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Anny - 11 augusti 2012 20:33

Heyyy

Ligger just nu i mor och fars säng och tittar på Battle of the Idiots, Aka The Simpsons. :) Senare tänkte jag titta på simhoppsfinalen för herrar! Hihi, Tom Daley ska ju vara med! ♥


Tidigare idag så åkte jag och mamma för att kolla lite på tapeter, eftersom jag tänkte tapetsera om mitt rum! Ni får inte riktigt veta vad jag tänkte mig, men förr eller senare så ska ni få veta! 

Sen kom jag hem, chillade lite, och sen vid fem så åkte jag och mamma till Hammarsudde - Hammarö kyrka - och gick en promenad med Kola! Väl där så kom vi till en liten badplats, där Kola tyckte hon skulle bada. Haha, älskar att se henne bada


Såhär såg jag ut idag:


   


Jeanskjol från Lager 157 ~ Transparent blus som mamma köpte i London ~ Hoodieväst från Lager 157 ~ Armband från Spanien och Tjeckien ~ Klocka från UR&PENN ~ Halsband Julklapp ~ Örhängen Present

 


Det är det. Inte så mycket mer. Gjorde en extraheader till den nya bloggen. :)

Av Anny - 11 augusti 2012 16:11

ÅÅÅÅÅH!

så irriterande!

Jag hade skrivit ett helt inlägg om dagen och lagt upp bilder och ÅÅH, men sen dampar chrome och stängs ned! :( GRRR


Jag lämnar er med två av de roligaste videorna jag vet, så skriver jag om dagen senare




AHAHAHAHAHAHAHA ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards