annys

Alla inlägg under mars 2012

Av Anny - 26 mars 2012 17:22

Jag är så sjukt stolt över mig själv just nu! Jag och Llaman bestämde oss för att vi ska fan få bra kondis, så vi tog oss ut och sprang lite med Kola! :D Vi sprang ungefär 2.5 kilometer på 20 minuter! :) Detta tänker vi fortsätta med, så vi kan springa hela på tio minuter! :D


Så för tillfället är jag lite svettig, men nu ska jag äta lite våfflor - visste ni att det var våffeldagen igår? - sen blir det duschen! 



Haha, måste bara visa, detta hände faktiskt, JAG tog denna bild! Underbar! :D


HAJDO! 

Av Anny - 25 mars 2012 18:24

Just nu kommer jag inte ALLS på vad jag ska ha som rubrik... IRRITERANDE! 

Haha, idag har jag, mamma och Kola varit på hundkurs igen, vi lär oss om att möta anda hundar, för Kola SUUUUUUUGER på det... Det gick riktigt bra faktiskt! :)

OMG, i Forshaga, där kursen är, så finns det en väg som heter SLÅTTERGATAN! Jag menar, SHITPOMMFRITT, tänk om dom i hemlighet är distrikt 13? :oooooo


Sen så har jag gjort matteläxa - KUL! ELLER INTE. haha....


Sen så hjar jag gjort mig själv 150 spänn rikare, genom att rengöra bilen invändigt. (Y) Ganska gött!

Jag sparar nämligen till en "shopping-kassa", för familjen och jag ska till Prag - Tjeckiens huvudstad - i sommar, för bror min ska spela en innebandycup där med sitt lag, och då ville mor och jag följa med. DET FINNS ETT FEM VÅNINGAR SHOPPING PLACE MED BARA SKOR. HUR BRA ÄR INTE DET!? :DD


Haha, nä, nu blir det nog lite mer Sims tror jag! :D


HAJDO!

Av Anny - 24 mars 2012 21:50

Haha, just nu sitter jag framför datorn med Björn. Hans familj är här på middag idag :) Snart tänkte vi spela lite sims :D 


IDAG HAR JAG SETT HUNGERSPELEN!!!!!! 8DDDDD DEN VA SÅ SJUKT BRA, OCH JAG GRÄT OCH SKRATTADE TYP UNDER HELA FILMEN!!!!! Jag tycker att ALLA ska se den, alla långa, korta, tjocka, smala, runda, kantiga, gamla, unga, tjej och kille osv! :D Den passar alla! :D


Nä, nu ska vi spela sims :D  

Jag berättar imorgon vad det är vi har runt händerna som lyser :)


HAJDO! 

Av Anny - 23 mars 2012 21:44

  Jag har bestämt mig för att börja med att lägga upp lite roliga videor som jag hittar! Den som jag lägger upp idag tycker jag är urskön, för jag menar; vem gillar inte bäbisar? :D Den andra videon är på Charlie och hans storebror, vars finger blir biten av Charlie! Urskön! :D




Och Charlie är ju så skön och skrattar sen! :D


HAJDO!

Av Anny - 23 mars 2012 20:01

Ja, här ligger jag och och chillar i mor och fars säng, för jag är lite smådöd. Detta av flera anledningar:


1. Jag har varit och ridit med Llaman, och hennes hezth Máni va inge snel. :(


2. SEN så kom Llaman's kille, och dödade mig. Jag MENAR det verkligen, så här var det: Jag och Llaman höll på att prova nya hinder grejer, för att få Máni att hoppa. Men Máni va duktig och tog sönder hinderbomen... :( Den är jättevass osvosv... Men då kommer Llaman's kille på den här roliga idén, att jag ska fälla Anny, så hon ligger på det blöta gräset, och så jag kan änvända den vassa pinnen för att döda henne. OCH DET ROLIGASTE ÄR att Llaman sa bara: OMG Fanny, det här ska SÅÅÅ ut på facebook! Ge mig kameran! :D HAHAHAHAHAH, nej. :( 


3. Pappa lät mig inte se The Vampire Diaries till middagen. :(


Haha, ja inte en TOPNOTCHIG DAG, men nu ska jag installera sims! :D



HAJDO!

Av Anny - 22 mars 2012 20:10

Just nu sitter jag i sängen och pluggar inför ett SO-prov imorgon, och jag orkade verkligen inte gå ned och hämta datorn...


IDAG FICK JAG PRESENTER FRÅN CDON.COM :D

Haha, nja, "presenter" är antagligen inte rätt ord, för jag var ju tvungen att betala... Men jag fick ett The Sims3 - I rampljuset, och den sista Harry Potter filmen som vi behövde! :D nu har vi alla åtta filmer,.så jag planerar att ha ett HP-maraton! :D Fast problemet är att jag är den enda som är nördig nog att orka se alla 8 bland mina vänner... ;/


Om ni undrar varför jag inte har bloggat, så är det för att jag har ridit med Den coola Llaman. :) vi ska rida imorgon igen, och då tänkte vi hoppa lite! :)


Nä, nu får jag plugga lite till,

HAJDO!

Av Anny - 21 mars 2012 13:28

Hej folket!

Just nu sitter jag och Isabelle hos farmor och chillar, för vi hade halvdag idag igen, och vi väntar på att dra tbx till skolan, för vi ska båda ha våra utvecklingssamtal idag :/ Men det ska nog gå bra, hoppas jag! :)

Vi har ätit lite köttbullsmackor till lunch, och snart ska nog farmor göda oss med lite fika! :) Det sitter ju aldrig fel liksom ;)


För er som läser Isabelles blogg också, så kommer hon nog inte att blogga så mycket dom närmaste veckorna (dagarna?), för hennes internet har fuckat upp sig. (www.beel.devote.se


Och snart så kommer JENNY OCKSÅ! :D Det är min kusin för er som inte vet det... :) hon bloggar på Bloggkeen/Nattstad :)


CP-damerna var det här :))




Asså, jag vet att jag redan har lagt upp dom här två bilderna, men man kan inte få för mycket utav Dory och Fatness Evercream! ♥     

Av Anny - 20 mars 2012 15:19

Hej på er alla fina, fula, korta, långa, normala och konstiga läsare!

Idag hade jag halvdag i skolan! :D Med andra ord, så kastade jag och Isabelle oss hem, för att hinna med bussen, och därav åt vi inget i skolan... Men när jag kom hem så kom jag på att mamma hade lagat pannkakor igår som jag kunde äta! MUMMA! :)

Men nu kanske ni tycker, "Men gud vad lat hon är som inte har bloggat än, när hon kom hem så tidigt!" Men jag har ett försvar! Jag har gjort en lång No-läxa, OCH jag har hittat en rolig video till er!


Den är från Family Guy, som Isabelle älskar! Hon garvar hjäl sig åt denna, VARJE GÅNG! :)



HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards