annys

Alla inlägg under mars 2012

Av Anny - 13 mars 2012 17:55

FÖRLÅT att jag inte har bloggat på så himla länge, men jag har kommit hem, käkat, gjort läxan, och nu kommer mor min och meddelar mig att jag måste laga middag! o_o Hur tänkte hon där, liksom? 


I varje fall, jag har precis gjort klart min NO-läxa som är till imorgon. Den som handlar om teknik osv. Vill ni veta mer, klicka här! 


Om middagen, så tror jag att jag får visa mina enorma matlagningskunskaper genom att bjuda på köttbullar & makaroner! :) Jag kommer verkligen att behöva hemkunskapen nästa år... ;)


Här är jag idag: 



Kommer visa en bättre bild på hur jag ser ut idag senare, men nu måste jag springa iväg! :)


HAJDO!  

Av Anny - 12 mars 2012 20:09

Hej på er! :'D


Nu har jag målat klart mina naglar, och nu är Isabelle med och skypar! :)


Här är resultatet av mina naglar; va det fint? :)

   

Sen så tänkte jag bara visa två bilder på mig - en som jag tog i den fina vårsolen, och en på min fina frisyr för tillfället :)



Håret är liksom "tvinnat", lärde mig på Youtube! :)     

HAJDO! :)

Av Anny - 12 mars 2012 19:31

ALOHA FOLKET! :'D


Just nu sitter jag och skypar med Emma (♥) och målar naglarna. Jag och Emma sitter och skrattar åt helt random saker, och klagar på att folk kommenterar så jääääääävla mycket på facebook. x'(


Ville bara lägga upp en bild på mig som jag tog igår när jag va med Tilde. Vi hade lite roligt med min svarta ögonskugga....


 

Visar en bild på mina naglar snart


HAJDO! :')

Av Anny - 12 mars 2012 18:42

Goooooott, nu är plugget för kvällen avklarat, och nu är det dags för lilla moi att chilla loss! :)

Jag har pluggat NO ett tag nu, var tvungen att skriva rent massa.... Äh, jag kan berätta det långa, tråkga historien om vad vi håller på med:

Temat är "Technology". Vi håller på med "The Squashed Tomatoe Project", vilket innebär att vi i klassen ska para ihop oss två och två, för att bygga en konstruktion på hur man skulle kunna frakta tomater i Himalaya. För tydligen så har bönderna där det väldigt svårt. Dom oldar tomaterna i bergen, och sedan måste dom frakta dom på farlga vägar ner till marknade för att käna sitt levebröd. Nu ska vi komma på en miljövänlig konstruktion (i miniatyr dock, vi kommer att änvända oss av Körsbärstomater) och visa hur man tar ned tomaterna för berget utan att dom blir krossade. TRÅKIGT

Ja, och det roliga är, att jag och Issa jobbar ihop, men det mindre roliga är att vi ska göra "TOMAOETUBE" som vi har döpt den till, men den kräver ett fyra meter lågnt rör av toarullar. THUMBSUP!


Nejmen, nu får jag chilla lite, se om någon har lust att skypa. 


HAJDO! 

Av Anny - 12 mars 2012 17:24

Åh, idag var en helt underbar dag! 

Jag börjar dagen med att få på mig mina nya kläder, och går igenom en ganska bra skoldag. Sedan stressar jag och Issa mot bussen för att komma hem, och vi hinner med den! Sedan sitter man där på bussen och ser på det underbara vädret, och lyssnar på musik i mina nya hörlurar. Och sen när man kommer hem så möts man av en übermysig voffe! :'D Sjukt bra dag asså! :)


Nu ska jag äta mat, och göra lite NO-läxa, och så kanske jag bloggar lite till senare!


HAJDO! 

Av Anny - 11 mars 2012 19:34

Hej på er!

Förlåt att det var så längesen jag bloggade, men all shopping har tagit tid, och sen kom Tilde! :)

Idag har jag och mamma verkligen shoppat loss, och jag fick ett par jättesöta shorts, även om vi inte skulle ha det! :')


Detta köpte jag idag:

Ett par nya Converse - Stadium, 699 kr

 


Ett par skjorts - HM, 199 kr.

 


Ett par nya hörlurar till mobilen, utan mikrofon - Teknikmagasinet, 99 kr.

 


En ny vårjacka - Lindex, 499 kr.

 


En nya deo, och tre nagellack - Kicks, 59 kr (deo) 29 kr styck, "ta 3 betala för 2" (nagellack).

 


HAJDO! :)

Av Anny - 11 mars 2012 11:26

Godmorgon allihopa!

Just nu sitter jag i soffan, och väntar på att mor ska bli klar, för vi tänkte åka till stan och shoppa! :D Hon ska duscha, och jag ska sminka mig osv. Duscha har jag redan gjort.


Min början på dagen var superbra, för att mamma och pappa lagade American Pancakes till frukost! Och min far är så go, så han har varit på All Världens Mat (en ICA typ) strax utanför stan och köpt Pancake Maple Syrup! Sån här riktig pankaks-sirap! :') Mamma tyckte även att vi skulle ha blåbär och bacon till! Underbart!

Jag skulle ha laddat upp en bild på våran goda frukost, men det var försvinnande gott, så jag hann inte! Hihi... :$


Sedan måste jag ju fråga; vilka kollade på Finalen i melodifestivalen? För er som inte vet det (det är nog INTE många) så var det min personliga favorit som vann: Loreen! :) Jag vet att jag redan har gjort ett inlägg om det, men jag tycker verkligen att det känns som om hon har en chans i Bakur, Azerbadjan! Klockrent! ;)


 

HAJDO!

Av Anny - 10 mars 2012 23:24

Åh, jag måste bara visa er denna bilden på mig och Kola, från ikväll. 

Kola låg på golvet och jag tyckte hon såg så ensam ut, så jag gick och la mig brevid henne. 

Hon ser verkligen ut att beskydda mig :'3 <3 




All cred till mamma som tog bilden.

HAJDO! ♥ 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards