annys

Alla inlägg under mars 2012

Av Anny - 10 mars 2012 22:02

Åh, nu är jag lycklig!

Jag satt här i soffan, och nästan grät när Loreen och Euphoria vann! Helt underbart, och hon sjunger ju som en gud! :'D Hon sjunger, dansar och bara äääääääääääääääääääääääääär en gud! :D

Om det är någon som har chans att vinna hela Euro Vision Song Contest, så är det denna kvinna!


HAJDO!

Av Anny - 10 mars 2012 20:53

Åh, är det bara jag som har typ en allergi mot Björn Korven Ranelid? Jag får liksom exem, utslag och så mår jag så illa att jag nästan spyr. Bara jag?

Om det är någon mer, och har en medecin, så får ni gärna tipsa om den, för jag är desperat!


HAJDO!

Av Anny - 10 mars 2012 20:35

Det har faktiskt varit en ovanligt bra kväll idag, denna fina lördag-kväll.


Jag och mamma tar fram våra enorma kunskaper inom matlagning, och lagar en italiensk dundermiddag. Sedan blir det efterrätt bestående av glass, hallon och maränger. Och nu sitter jag och njuter av min stora favorit - Loreen! ♥ Åh, hon sjunger så underbart bra! :')


Innan jag slutar, så måste jag bara visa er en bild jag hittade på Facebook. Kunde vara Kola, och bäbisen är ju så underbar! :'D


   HAJDO!

Av Anny - 10 mars 2012 18:54

Ja, nu har jag och mamma varit ute en timme med hunden, och börjat laga mat. Vi bestämde oss för lite italienskt: En brödsallad som kallas för Panzanella, men fläskfilé. Som mini-förrätt blir det pesto och parmesan snittar. Vill ni ha receptet får ni mejla annys_blogg@hotmail.com :)


Detta är Panzanellan:

 


HAJDO!

Av Anny - 10 mars 2012 16:16

Blir bara att sriva ett kortis inlägg nu.

Mor min och jag tar oss en liten promenad med Kola, blir tillbaka om en timme-en och en halv :)


HAJDO!

Av Anny - 10 mars 2012 15:31

Vill ni se massa tv-serier gratis? Vill ni se dom nya Simpsons avsnitten som TV6 ännu inte har visat? Eller kanske The Big Bang Theory, eller något annat?

Då MÅSTE ni besöka yourtvseries.eu! Det är en jättebra hemsida, det är enkelt att hitta sina tvserier, och det går snabbt!


Jag har dock själv insett att det funkar bättre med Google Chrome som webbläsare, än Internet Explorer. 


Vill ni titta in på den här hemsidan? Klicka här. 


 





Av Anny - 10 mars 2012 15:27

Sådär!

Nu har jag städat klart! (Jag hade kunnat uppdatera tidigare, men jag satt och lekte med mina ögonskuggor....  




Sen så har jag en gammal bild på mitt rum också:

     

Najsbajs va? ;)


HAJDO! :)

Av Anny - 10 mars 2012 14:44

Allihopa, jag ska nu ge er en vacker bild på mitt vackra rum. Detta ska föreställa en "före"-bild, och senare så ska jag uppdatera med en "efter"-bild. 


Detta är inte en av dom finaste bilderna på mitt rum, och man ser bara en liten del. Men jag ska städa nu, och göra det fiiiiint här! :)


Okej, förbered er på skräckens rum... :


 

Snart sk ni få se den fina sidan av mitt rum!


HAJDO så länge!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards