annys

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Anny - 13 mars 2012 20:11

Ja, här sitter jag på skype med Issa och Carro, och Issa har ryck på bilder som innehåller bilder på Leo Howard (han är med i någon tvserie på Disney) och någon annan tjej som inte är hon. Och nu ska Carro läsa massa skit för oss, för hon har läxa... -.- JAG DÖR! 


Jag har ingen annan bild att lägga upp, så här är en bild på mig från nyårsafton 2011/2012! :) Förlåt att min hy inte är så fin... ;(


 

Av Anny - 13 mars 2012 19:21

Aloha! :']

Nu tänkte jag visa er hur jag såg ut idag! :)


Såhär ser jag ut med min nya jacka på:



Och såhär såg jag ut utan min nya jacka:  

 

Tröja: julklapp för länge sen...

Byxor: Vila

Skor: Converse, Stadium 699;-

Klocka: Ur&Penn, 150;-

Jacka: Lindex, 499;-


HAJDO! :)

Av Anny - 13 mars 2012 17:55

FÖRLÅT att jag inte har bloggat på så himla länge, men jag har kommit hem, käkat, gjort läxan, och nu kommer mor min och meddelar mig att jag måste laga middag! o_o Hur tänkte hon där, liksom? 


I varje fall, jag har precis gjort klart min NO-läxa som är till imorgon. Den som handlar om teknik osv. Vill ni veta mer, klicka här! 


Om middagen, så tror jag att jag får visa mina enorma matlagningskunskaper genom att bjuda på köttbullar & makaroner! :) Jag kommer verkligen att behöva hemkunskapen nästa år... ;)


Här är jag idag: 



Kommer visa en bättre bild på hur jag ser ut idag senare, men nu måste jag springa iväg! :)


HAJDO!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards