annys

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Oops åter igen...

Av Anny - 30 mars 2012 20:44

Förlåt att jag är en så hemsk bloggare. Jag ska verkligen försöka blogga bättre, men skolan tar verkligen mycket tid, och så har jag varit med Clara idag. :)


Clara och jag har spelat Sims och chillar extremt mycket, sånt som man gör. :)

Imorgon tänkte jag och Issa va - vi skulle egentligen va idag, men vi båda var tvugna att gå ut med våra voffar, så jag drog med mig Clara hem istället, och lovade Isabelle att imorgon, då skulle vi va. :)


Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på mina älsklingar i One Direction och äter muffins och choklad - en hejdundrande fredagskväll, ellerhur!? :D


Vet ni vad jag älskar?

Jag bor ju PRECIS vid Vänern, hundra meter frpn huset typ. Och ibland älskar jag bara att gå ner till den pyttelilla bryggan som är där, och bara sitta där och njuta. Det är underbart!

Vad är era favoritögonblick i livet? :)




Förlåt att det är en så dålig bild, men min webbkamera vill verkligen inte sammarbeta just nu...


Innan jag slutar blogga för idag, så får ni gärna komma med förslag på vad jag kan göra för att göra bloggen mer interessant, vill ju inte gå omkring med en halv läsare varje dag... xd


HAJDO! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anny - 22 augusti 2012 16:36


VÄNNER! Detta är det absolut (nja, kanske inte absolut, men väldigt sista) sista inlägg på annys.bloggplatsen.se! :D DÖR DENNA DAG GÅR JAG ÖVER TILL ANNYSLIFE.BLOGG.SE! VILL NI FORTSÄTTA LÄSA MIN BLOGG SÅ GÅR NI ÖVER TILL    WWW.ANNYSLIFE.B...

Av Anny - 21 augusti 2012 13:31

HEYYY Tänkte bara slänga in ert snabbt inlägg om smink. Som ni kanske vet så älskar jag att hålla på med smink, jag gör det inte för att jag "måste", jag gör det för det är kul och för att jag tycker om det. Igårkväll så stod jag i badrummet jätte...

Av Anny - 21 augusti 2012 13:23

Yoooooo Sitter i soffan och kollar på Djurpolisen i NY för tillfället, har precis käkat lunch. Har inte gjort så mycket idag, va ut med Kola, chillat osv. Idag kom jag upp tjugo över åtta! :D men det kommer antagligen vara ännu jobbigare imorgon, ef...

Av Anny - 20 augusti 2012 20:24


Hej! Ursäkta för mitt dåliga uppdaterande. Idag har jag inte bloggat för ja... jag har ingen bra anledning. Det är lov, orka ^^   Jag tänkte komma med lite nyheter.  På onsdag, klockan 9.10 så ska jag vara i skolan igen, efter 3 månaders chil...

Av Anny - 19 augusti 2012 21:14

Heyyy Sitter framför TV4 med Tilde och tittar Hungerspelen! Åhhhhhhh vad braaaaa den ääääär. Vi käkar lite popcorn och dricker en drink pappa gjorde. He is da drinkmasta ...

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards