annys

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Anny - 28 maj 2012 21:15

Pain. Smärta. Saker so gör ont. Aj.


Ord

Blickar

Lilltår slagna i en dörrkarm

Obesvarad kärlek

Hunger

Ett misslyckat försök

Bråk med en nära vän


Smärta måste vi alla uppleva i livet. Det är oundvikligt. Det finns smärta i mycket. Du fick ett B på matteprovet - men ville så gärna ha ett A. Du vann fotbollsmatchen - men du stukade foten på kuppen. Du är jättelycklig med din kille/tjej, och du skulle göra allt för honom - men inser en kväll att det kommer en dag att ta slut.


Smärta har en förmåga att komma när man minst behöver det. När man är som mest sårbar.


Smärta formar oss. Smärta förändrar oss, gör oss till nya människor. 

Men jag tror att smärta kan förändra oss till något gott. "You can't make a rainbow, without a little rain". 


Smärta är en stor del av livet. Man kanske inte vill komma ihåg det, men det finns där. 


 

Av Anny - 28 maj 2012 17:22

Nu har jag laddat upp bilderna, och jag har börjat måla naglarna! ^^ Sen ska jag försöka tjäna lite eongar här hemma, eftersom jag försöker spara hop lite pengar till resan jag och familjen ska göra till Prag i sommar! :D


Detta åt vi:


RÖDVINSSÅS :D

 


Kola fick ett ben med kycklingsgrejs runt...





 


Potatis...






 


Här är såsen... ÅH :D

      

 


Vi hade lite predinnersnack called Chips, dipp och ostbågar c:


   


Här är grillen och lite coola bilder jag tog på kolen :)





           


Här är den uuuunderbara oxfilén vi åt! :D



       


VITLÖKSBRÖD :D



 


FANTAAAAAA


   


Chokladpugging med färska jordgubbar! :DDD



  


Pappa lade sig och myste lite med Kola, men hon är liite motvillig... :)


   


Hihi, ja, det va alla bilder!

Nu ska jag fortsätta måla naglarna


HAJDO!

Av Anny - 28 maj 2012 16:06

Jag lovar, snart kommer bilderna! Jag måste bara äta, gå ut med hunden och ladda upp bilderna på datorn! ^^


Idag har jag varit i skolan, och det är ungefär det. Vi hade NO-prov som vi ska fortsätta på med imorgon: det handlar om universum. Man ska typ göra en plansch (stav? ^^) på allt man vet, men SOM TUR VA så fick man ha med sig sina anteckningar! :)


Innan jag går vill jag bara passa på och tipsa om en SJUUUUKT bra tumblr! (Tumblr är som twitter, fast med bilder{ish}). Den heter makesmestfu och den är sååååå inspirerande! Tryck HÄR för att komma till den.


Gör som bilden säger, ni kommer inte ångra er!


 

Hihi, I'm evil :3


Hörs snart igen


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards