annys

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Anny - 12 maj 2012 22:17

Hej...

Just nu sitter jag och pratar på skype med Clara och hennes kompis Marie. Vi pratar om hur mycket vi hatar (nja, hatar och hatar, vi är avundsjuka) en tjej i våran klass - hon är i Stockholm OCH HAR SETT MINA SNYGGINGAR! :(


Denna bild tog hon idag; 



Visst är hon hemsk? :(

OMG KOLLA VILKEN SEXIG GIF!



KOLLA LOUIS ♥♥♥  


Jag bloggar egentligen för att Clara vill, men jag ska försöka uppdatera mer, och bjuda på lite mer bilder! ^^


Förresten, jag fick en kommentar av en kompis att jag skriver väldigt mcyekt om One Direction. Ja, det gör jag ju, men jag tycker att dom är otroligt duktiga, och deras musik gör mig bara så himla glad i alla situationer. Och dem är alltid sig själva, och dom bryr sig väldigt lite om vad andra tycker, och dom är sånna glädjespridare! 


Nu måste jag gå, 


HAJDO!

Av Anny - 12 maj 2012 16:53

Hej folk!

Jag ligger i sängen och känner smärtan... Jag är huuuuuur stel som helst, och jag har inte aning om varför! :s Det kan vara för att jag va nere i stallet efter middagen igår och hjälpte Tilde att tvätta och smörja hennes sadel och träns eftersom hon har varit på tävling idag! Hon blev FYRA! GRATTIS TILDUT! ♥ ♥


Men tidigare idag så tog jag mig ut och gick på en timmes promenad i skogen med Kola! :) Det gjorde ont i början, men sedan så gick det bra, och när jag skulle försöka stretcha hemma, så gick det sådär... Så nu är jag stel igen... :( 


Såhär se jag ut, seg efter attha legat och degat sängen i flera timmar och osminkad...



Måste ha en snabb...



Jag måste tipsa om en låt som jag upptäckte sent igårkväll, men jag älskar den verkligen. Det är Maroon 5 , dom som har gjort låten "Moves Like Jagger", men denna låt tycker jag är mycket bättre. Om man är ledsen så är det en jättebra för att få en glad, iallafall mig!

Låten heter "Payphone". Det är säkert jättemånga som har hört den, men har ni inte det, ta er gärna tiden att göra det!



Det handlar om att han och hans flickvän har gjort slut, och han är ganska... förbannad. Lyssna på texten, för det var den som berörde mig som mest. Han sjunger till exemperl såhär:

"If happy ever after did exist,

I would still be holding you like this

All those farytales are full of shit,

One more fucking love son, I'll be sick".


LOVELEYYYY  


Nu ska jag gå, 


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards