annys

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Anny - 20 maj 2012 20:17

Hallå! 

Förlåt åter igen att det har blivit så dålig uppdatering, men jag har varit ute i solen hela dagen och inte ens rört eller tänkt på datorn idag! 


Såhär ser jag ut för tillfället, men så har jag inte sett ut resten av dagen! Dom kläderna gick i tvätten illa kvickt, för man blir INTE så fräsch av att mocka i den stekande solen!




Jag sitter på den sköna gröna mattan utanför mitt rum ^^


Jag lämnar er med denna coola GIFen på en kille som får en vattenballong på sig - i slowmotion! :)




Fin min han har va? ;)


HAJDO!  

Av Anny - 20 maj 2012 17:54

Hej på er!

Förlåt att jag inte har uppdaterat idag, men jag har varit nere i staller hela dagen! Jag kan ju se stallet från mitt fönster, så imrose såg jag att Tilde och familjen som äger stallet hade börjat med vad vi kallar "Mockardagen". En gång om året mockar dom hela hagen, och städar stallet osv. Sen äter dom en god lunch/middag och chillar lite. 

Så min tanke var egentligen att vara skadeglad åt Tilde, skratta lite åt henne osv. Men hon tvingade moi att hjälpa till, så min dag har spenderats med att mocka, städa, och klippa en av katterna där nere. Honhar SJUKT mycket tovor, det är ganska hemskt...


Nu ska jag ducha, uppdaterar mer sen!


HAJDO! ♥

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards