annys

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Anny - 25 maj 2012 22:13

Hola!

Just nu sitter jag i min farbrors fotöljstrax utanför GBG och är ganska mätt - jag åt en igantisk pizz till middag. Nu sitter vi och äter choklad och tittar på slutet av Let's Dance.


Jag kommer att ladda upp lite bilder imorgon, juat nu orkar jag inte. Mamma tog med sin dator, det är därför jag kan blogga. :)


Vi ses imorgon, och då kommer jag att ladda upp jättemycketbilder som jag tänkte ta imorgon. Jag kom ju trots allt ihåg kameran! :)


(Mammas dator är så dum, så jag kan inte göra min små hjärtan! :( FÖRLÅT)


HAJDO!

Av Anny - 25 maj 2012 15:36

Hej folk!

Jag ska bara göra en snabb uppdatering och säga att väldigt snart ska jag dra till min farbror i Göteborg - eller ja, strax utanför. :) Vi åker dit på liten "inflyttningsfest", för han har precis flyttat från ett annat ställe i Göteborg. 


Nu ska jag packa det sista, och ni får hade det jättebra! Jag tar med mig datorn, så jag ska nog hinna blogga! ;)




Mohahahahha, var det läskigt? >:D


HAJDO!  

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards