annys

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Anny - 26 maj 2012 22:29

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Eurovision med mina nära och kära! Ost åtar, chips & dipp och lite godis bjuds det på, och vi har jättetrevligt - dock så kan man ju undra vad vissa länder tänker på när dom röstar fram sina bidrag... Jag menar, inget illa menat mot Albanien, men seriöst? Hon såg ju ut som den elaka styvmodern i Snövit! :sJag laddar inte upp några bilder, eftersom jag bloggar från mammas iPhone. Förlåt om detta inlägg blir helt random, för det blev det när jag bloggade från min egen telefon... Om jag lyckas ta mammas dator ikväll så ska jag ladda upp alla bilder som jag har tagit ikväll - vi har ätit jättegod mat: oxfilé, potatis, chokladpudding med jordgubbar och lite till! :)HAJDO!

Av Anny - 26 maj 2012 15:55

Bonjour mes amis! (Goddag min vänner på franska)


Hur mår ni idag? Själv mår jag superbra, och har spenderat min dag mestadels utomhus!

Imorse kom jag upp vid 9 (!), och det har förstört min tidsuppfattning totalt. Jag brukar gå upp vid elva-tolv på förmiddagen - jag vet, men jag tycker så himla mycket om min säng! - och då, när jag trodde klockan var tre-fyra, så var hon bara halv två! :o Jag känner mig så förvirrad!


Idag tog jag på mig enkla sommarkläder, med tanke på det fina vädret!



Blå tröja från H&M (LOGG) - Vit banderoBH från H&M - Nya shorts från H&M (249:-) - vanliga ankelstrumpor från Lager 157. Detta kompleterade jag med min hatt, mina solglasögon och vita Converse ^^


 


Närmare bild på mina shorts, jag älskar verligen ala fina färger som finns!


 


Förlåt att dom blev lite suddiga, men jag försökte ta dom lite snabbt så att jag kunde ladda upp dom på bloggen! ^^


Igår när vi kom till min farbror så gjorde vi som man brukar göra när man har åkt långt, kommer fram lite sent och inte orkar värma mat - man köper pizza.

Jag beställde vad dom kallar för "Rhodos" (en ö i Grekland, där jag har varit med famljen en gång): en kebabpizza med vitlökssås (Jag ääääälskar vitlök!) och pommes! :D



Det må kanske inte se så gott ut, men det var det verkligen! :)


I förmiddags så bestämde jag och mamma oss för att ta en långpromenad med Kola innan det blev supervarmt: Kola har så himla tjock päls (Labradorer är avlade för att simma i isvatten och hämta byten), och då är det inte så skönt att vara ute i värmen. Vi gick ned till havet som inte låg långt ifrån min fabrors hus alls, och gick längs med där! Supernajs!


       


I skrivande stund sitter jag i sängen där jag och mamma har sovit i natt, med en väldigt trött Kola bredvid mig! Hon har inte riktigt kunnat varva ned i helgen, men nu krashade min lilla älskling och hon sover så sött! ^^


   

Ikväll ska vi grilla oxfilé, och jag tänkte ta massa bilder med min kamera som jag lyckades få med! Den har inte haft några batterirer förens en timme sen, då jag, pappa och farbror var och handlade, men nu är det fritt fram för Paparazzi-Anny att träda fram! ^^ hihi!


Ha det så bra, så hörs vi senare ikväll!


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards