annys

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Anny - 2 maj 2012 17:39

Aloha!

Åh, det är underbart väder här hemma! Solen skiner, det blåser nästan inte alls och hilmen är helt klarblå! Men dock så tror dom satans meterologerna att det ska bli snöblandat på fredag! :( 


Idag har jag fått på mig ett par ursöta shorts till skolan, jag visar dom sen! Såhär ser jag i alla fall ut för tillfället:




Innan jag går så blir det bara en jättesnabb....



Dagens Cutie blir en bild som jag kallar "Dogrescue"!

Det är en liten GIF (GIF:ar r bilder som är rörliga, och börjar om så snart dom tar slut, och håller på så forever!)




Eftersom jag är en hundmänniska mer än kattmänniska, så tycker jag att detta bevisar hur otrolig gulliga och trogna hundar kan vara!


Hoppas ni har det bra, så hörs vi senare ikväll! 


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards