annys

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Anny - 16 maj 2012 19:48

Hej på er!

Jag kunde inte vänta! Den nya headern är uppe! :D

Jag är själv väldigt nöjd med hur hela den nya designen blev, inte bara headern! :D Vad tycker ni?




Kommentera gärna vad ni tycker om hela bloggen!


HAJDO!  

Av Anny - 16 maj 2012 17:46

Hallu!

Just nu sitter jag i min fotölj i mitt rum och lyssnar på dessa snygga killar:



Så sann bild

Jag fick en kommentar för ett tag sen där tjejen frågade om jag kunde visa lite mer "Dagens look". Hur jag ser ut på dagarna med andra ord.

Och självklart kan jag göra det! Jag älskar att höra vad ni tycker, och ni får gärna säga vad ni tycker! För vet jag inte det, så kan jag ju inte bli bättre, ellerhur?


I varje fall, så här ser jag ut idag:

Jag har en grå tröja med Mussepigg tryck på som jag köpte på H&M för längesedan, för två hundra eller något... Och mina favoritbyxor från VILA, så jag köpte ÄNNU kängre bak i tiden... xd

En liten närme bild på petite moi:


 

Hade så bra, för nu kommer snart min petite grand-méré. :) (jag känner moi lite fransk :3)


HAJDO!

Av Anny - 16 maj 2012 15:06

Hallu!

Äntligen långhelg! Nu ska jag chilla under denna fina långhelg, och senare idag så kommer min fina mormor från Stockholm! :)

För er som ine har hängt med, så är det ju Kristihimmelfärdshelgen nu. Eller Kristiflygare, som en del säger ;) 


Nu ska jag koka lite nudlar, för det va ingen god lunch idag, så jag är jättehungrig :s Sen ska jag gå ut med den fina jycken, och städa lite... För mormor är här så sällan, eftersom hon bor så långt bort, och så är hon väldigt gammal, så varje gång hon är här så vill hon "inspektera" mitt och min brors rum... xd


Sen snabb...




Dagen cutie blir denna lilla GIF

.     


Denna lilla söta kattungen ligger och drömmer, och sen kommer mamma och kraaaamar den. :3 Fy så gullig! :)


En sista lilla påminnselse - ikväll, vid nio eller något, så kommer DEN NYA HEADERN UPP! :D


HAJDO!

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards