annys

Alla inlägg under maj 2012

Av Anny - 18 maj 2012 22:14

hej på er!

jag är en sånhär person, som när jag har tråkigt, så sätter jag mig och är kreativ vid mitt sminkbord. Jag älskar att sitta och uttrycka mig med alla färger, och få mitt ansikte att se helt annorlunda ut! Jag änänder mitt ansikte som målarduk! :)


Så nu på kvällen, så hade jag tråkigt. (Jag försökte få tag på Tilde, men hon va ju med sin kiiiiillleeeee....) Så jag satte mig ner, och först var det meningen att jag skulle ha en naturlig look bara... Sen... lev det pyttelite blå ögonskugga. Och sen hittade jag glittereyeliner och glitter "wanderdust"!


Så jag överdrev till 110% och blev inspirerad av Capitol Couture! För er hungerspelen fans behöver jag inte förklara, men för er som inte vet: i Hungerspelen så är dom i huvudstaden (The Capitol) överdrivna till hundra procent! Det är färger, glitter och 5 centimeter långa lösögonfransar!


Såhär blev det när jag va klar...




Det syns inte så bra på bilden som är tagen med min Webbcam, jaja. Jag har fyllt i ögonbrynen, konturerat min näsa, och omringat mina ögon med en mellanbrun ögonskugga. Precis under och över Irisen, så har jag duttat på pyttelite blå ögon skugga, och på ögonlocket så har jag tagit glittereyeliner som klister, och på det glitterpuder. På läpparna har jag ett vanligt papyrosa läppglans, och MASSA vitglittrig ögonskugga!


Tyvärr kunde man inte se min frisyr, men jag får göra om den någon gång! ^^


Imorgon ska jag spendera dagen med Haagis, en av mina bästa vänner. vi brukade gå i samma klass, men jag bytte ju skola till IES, och då ses vi väldigt sällan! Nu var det flera månader sen sist, SKITDÅLIGT! :(


HAJDO!

Av Anny - 18 maj 2012 15:06

Hej folk!

Jag är lite småexalterad just nu, för jag har tagit mig hem från Tilde och sitter och tittar på SM just nu! Mina vänner dansar och är jätteduktiga, jag önskar att jag fick va där ♥


Vill ni också titta på SM på webben, klicka  HÄR.


DANCEDARE är upp på Youtube!

Vill ni se den, så ber jag om ursäkt för den dåliga kameran, men vi försökte vara diskreta och vi använde tilde telefon...



HELL YEAH!


HAJDO!

Av Anny - 18 maj 2012 13:16

BONJOUR

Mission Completed. Jag och Tilde har varit nere på Coop, och kört dance dare! Det va jättekul, med ni får ursäkte den dåliga videon... Jag laddar upp den senare! :)


När vi va nere på Coop va ju Tilde dessutom tvungen att köpte kakor, så vi sitter och käkar sånna också! :)



HAJDO! (tldes dator suger, så jag kan inte gör hjärtan :( vad ska jag göra utan mina hjärtan?) :( 

Av Anny - 18 maj 2012 11:51

Heeeeej!

Tilde har tipsat mig om en jättebra hemsida: bloggtrafk.nu!

Det är en jättebra hemsida om du vill få fler besökare på din blogg! Du samlar poäng, och ju fler poäng, desto fler besökare! 


Vill ni registrera er hos bloggtrafik?


Klicka här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=annys 

Av Anny - 18 maj 2012 11:07

Hej på er!

Idag blir en bra dag! 

Jag sitter och väntar på Tilde, och snart ska jag hoppa i duschen. Sen Går vi snabbt ut med Kola, och sen drar vi till Copp för dancedare!!! :D


Såhär ser jag ut nu, men jag kommer definitvt inte se ut så på coop :)




Nu ska jag hoppa i duschen, och Tilde får hitta på något annat...


HAJDO! ♥ 

Av Anny - 17 maj 2012 22:55

EN GREJ TILL.


VI SKA FILMA DANCEDARE

Av Anny - 17 maj 2012 22:44

HAHAHA, omg, shit vad kul det ska bli!

Imorgon ska jag och Tilde åka till coop och ha DANCE DARE! Det går ut på att man går in bakom folk när dom står och handlar, och så står man bakom och dansar - DOM FÅR INTE MÄRKA! :D


Titta in på Tildes blogg här! :DDD


SPRAYSPENAT.DEVOTE.SE 


HAJDO!






Av Anny - 17 maj 2012 19:53

Jag vill bara dela med mig av en grej: känslan av samhörighet. ♥


Jag twittrar ganska mycket, och när man twittrar, så hittar man så många underbara Directioners. 

Praktiskt taget hela mitt liv kretsar kring de fem killarna. Jag älskar dom, vad dom står för, deras musik, deras underbara personligheter, och allt dom är!

Jag vet att jag bloggar mycket om dom, men det är PRECIS samma sak som vilken blogg som helst! Älskar man mode - då bloggar man antagligen ganska mycket om det. Älskar man att spela fotboll - då bloggar man antagligen ganska mycket om det. Jag älskar One Direction - jag bloggar ganska mycket om det. 


Första gången jag såg killarna så tyckte jag ju självklart att dom var dom snyggaste killarna som kunde vandra på denna jord. Sedan började jag titta på deras framträdanden i brittiska X-Factor - det var ju det som gjorde dom kända. Jag insåg hur bra dom sjöng, och började lyssna på deras album. Jag skaffade twtter nästan bara pågrund av dom, och såklart annat folk, så jag kunde hänga med i deras vardag. 


Jag skaffade tumblr, och jag började lära mig mer om dom. Jag insåg att bakom Zayn's blyga fasad, är han en jättego kille, som man bara vill va kompis med! Att bakom Louis ändlösa skämt, så finns det en kille som kan va seriös, och som älskar sin flickvän HUR mycket som helst. Att bakom Nialls skratt och älskande för mat, så finns det en kille som är känslig, och som blir riktigt ledsen när så kallade "fans" (vi kallar dom för Directionators) vill ta kort med alla killar utom han. En del stöttar tillochmed "#GetNiallOutOf1D". HUR ELAKT ÄR INTE DET!? Bandet är inte komplett utan någon av dom! fyfan säger jag!


Jag tycker bara att det är så underbart att få prata om sin krälek med någon annan. Precis som min kärlek för Harry Potter, Hungerspelen och Twilight. 


 

Seems legit, right? 


Nu är jag ledsen, men jag ska bildbomba er. ♥


                               

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards