annys

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Anny - 25 april 2012 17:30

Hej på er!

Just nu sitter jag och tittar på tv - Top Gear närmare bestämt. Det handlar om bilar - vilket jag i själva verket inte är så intresserad av - men det är sjukt roligt.


Idag har jag varit i skolan - no shit Sherlock - och haft det GANSKA tråkigt. För det är väl det skolan är till för?  Haha, sen kom jag hem och sen dess har jag chillat.

Så här ser jag ut idag:




Tröja: Mango i Spanien, kommer inte ihåg hur många Euro den kostade.

Byxor: Gina Tricot, 199:- tror jag...




Mwihihih.


Snart ska jag dra till Tilde, för vi ska bestämma lite om Máni - hennes häst. Jag ska ju va barnvakt till honom, eftersom hon åker till Pariiiiiiiis imrn... :( Då ska jag även låna en till bok av henne. Jag fick låna den första i en serie som hon köpte i Australien - hon har bott där - och nu ska jag låna den andra tänkte jag. ^^  


Nu ska jag chilla, och kanske äta. Sen drar jag till Tildus! ^^


Lämnar er med denna ursköna bild!



Haha, jag höll på att skratta så jag dog! ^^


Sen så MÅSTE jag visa denna, FY VAD GULLIGA DOM ÄR! Y I'M NO ELLEANOR!? :(




HAJDO! ♥   

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards