annys

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Anny - 7 april 2012 17:35

Glad påsk folket!

Förlåt att detta är första gången jag bloggar idag, emn jag vaknade sent, och sen har jag ridit och rengjort stallet med Llaman. Vi red till den lokala kyrkan och hopplade omkring där. Det var jättekul, förutom det faktum att jag NÄSTAN ramlade av. Det var dessutom skitkul att Llaman ramlade av. HIHIHIHH.


Innan detta så gjorde jag och Llaman lite påskgodis - lite marsipankycklingar.




Jag vet att det ser ut som det är något allvarligt fel på två av kycklingarna - eller kanske fler? - men det var Llaman som tog fram sin konstärliga sida... Hehe...


Nu ska jag bädda rent  min säng med nya lakan, och ni får ha en fortsatt bra påsk!


HAJO! 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards