annys

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Anny - 10 april 2012 18:34

SORRY för att detta är forsta gången jag bloggar idag, men Anna ar varit här, och vi har bara chillat hela dagen! Anna tog bussen hem till mig, sen gick vi ner till Coop och köpte Ben&Jerry's och åt den till Harry Potter och Halvblodsprinsen. :)) Till detta drack vi även varm O´boy! :D ♥




Nu ska jag chilla lite, och imrn så ska jag in till stan och träffa Anna igen, men Wille, Emma och Petter! Fett najsbajs va!? :D


Haha, btw, will ni adda mig på mugglaportalen så får ni frååga vad jag heter ;)


HAJDO! 

Presentation


Hello!
Du har kommit till min blogg, och jag kallas Anny! Här skriver jag om mitt liv, och vad jag gör! jag tipsar om musik, videos på Youtube och mycket mer!
Följ mig gärna på Bloglovin' och Bloggkeen! ♥
Kontakta mig på annys_blogg@hotmail.com.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok för snyggingar! ♥

Översätt min blogg till ditt språk!

Länkar

Min Twitter! 

Min Youtube!

 

Najsbajs

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards